Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä tuomio jos vie harhaan facebookissa?

Vierailija
19.08.2011 |

jos avaan tilin toisen henkilö nimellä ja menen kaveriksi tutulle,joka siis luulee minua omaksi tuttavaksi.

voiko tästä saada sakkoa tms? vai oetaanko tili vain pois?

se olisi ainoa tapa selvittää yksi varkausasia.

Poliisi ei sitä selville saisi. kun siitä jo jonkin verran aikaa. olen huomannut etteivät usein edes lähde selvittämään monia juttuja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuulin radiosta 6kk sitten että niin hullua kuin onkin, ei ole rikos suomessa, jos esiintyy toisena ihmisenä, vain jos vääretää id paperit tai allekirjotuksen ja niistäkin pienet sakot vain sais.

tämän tiedon jälkeen heti soitin maistraattiin ja esiinnyin siskonani saadakseni vähän tietoja...hhaaa onnistui täysin.

Vierailija
2/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos menee kaveriksi ja saa sitä kautta tietää jotain mitä toinen ei haluaisi sanoa/näyttää niin joutuu vain pois fb:stä. eikö muuta???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko Johanna V?

Vierailija
4/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suakin jos olisivat sula käyneet varastamassa.

Vierailija
5/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos menee kaveriksi ja saa sitä kautta tietää jotain mitä toinen ei haluaisi sanoa/näyttää niin joutuu vain pois fb:stä. eikö muuta???

Ainiin, näyttää sun elämäs olevan fb:ssä.

Vierailija
6/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, näyttää sun elämäs olevan fb:ssä.

hanki itse. mitä nää vastaukset oikein on??

on 2 ihmistä jotka duunanneet tavraa salaa pois, se on rikos joka pitäs selvittää tavalla tai toisella. muuten ei voisi vittujakaan kiinnostaa sen kusipään elämä.

Vierailija
7/9 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anyone?

Vierailija
8/9 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisiasia ja sakkoja kai tulisi.

Vierailija
9/9 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos avaan tilin toisen henkilö nimellä ja menen kaveriksi tutulle,joka siis luulee minua omaksi tuttavaksi.

voiko tästä saada sakkoa tms? vai oetaanko tili vain pois?

se olisi ainoa tapa selvittää yksi varkausasia.

Poliisi ei sitä selville saisi. kun siitä jo jonkin verran aikaa. olen huomannut etteivät usein edes lähde selvittämään monia juttuja.

tuosta tule yhtään mitään, kunhan et hanki taloudellista hyötyä itsellesi tai solvaa/uhkaa ko henkilöä.

Hyvän idean olet keksinyt kyllä, itse yrittäisin moista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi