Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinteistökuningatar Kaisan ensimmäinen jakso

Vierailija
19.08.2011 |

Oletteko katsoneet? Mitä mieltä ko. sarjasta ja Kaisasta tämän perusteella?

(1. jakson näkee täältä ennakkoon: http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=317937 )

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli katsottua ensimmäinen osa! Ei tarvitse enää katsoa toista.

Vierailija
2/16 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mihin minä olin pettynyt, oli jakson lyhyys.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen motiivinsa lähteä sarjaa on saada juontokeikkoja :D LOL!

Tunnen tämän tyttären valitettavasti läheisen ystävän kautta.

Vierailija
4/16 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ihan kylmät väreet ;-)

Vierailija
5/16 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin eilen netistä vähän matkaa sitä ekaa jaksoa ja helvetin hyvä. Tosi röyhkeää ja materialistista meininkiä - tämä sarja herättää vielä paljon keskustelua :D

Odotan innolla sarjan alkua. Ei siksi että itse eläisin tai haluaisin elää tuolla tavalla vaan juuri siksi, että se on niin erilaista ja varmasti herättää "tunteita" katsojilla.

Vierailija
6/16 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku estää nämä Kaisa-aloitukset? Kaikki kuulemma hänen miehen aloittamiaan.

Vierailija
7/16 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku estää nämä Kaisa-aloitukset? Kaikki kuulemma hänen miehen aloittamiaan.

Kiitos kun nostit tämänkin ketjun!

Enpä usko, että Kaisan tarvitsisi jollekin Vauva-palstalle tulla kirjoittelemaan, eiköhän hänestä muutenkin puhuta. Ja hänellä on varmaan elämä.

AP

Vierailija
8/16 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Promot olivat todella ärsyttäviä, mutta itse jakso oli ihan ok, välijuontoja lukuunottamatta.

On tavallaan aika hienoa päästä kurkistamaan täysin materialistiseen, pinnalliseen ja menestyksellä arvoaan mittaavaan elämään. Oma elämäni on suunnilleen päinvastaista, samoin arvoni, mutta en ole lähdössä tuomitsemaan Kaisaa hänen elämästään. Nämä ovat valintoja, ja Kaisa vetää omaa valintaansa tyylillä ja täysillä.

Vierailija
9/16 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/16 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa on livenä tosi samanlainen kuin sarjassaankin.

Tuo Amanda-tytär on to-si tutun näköinen, onkohan joskus yrittänyt johonkin kauneuskisoihin tms? Jossakin julkisuudessa olen hänet joskus nähnyt....missäköhän? Tietoa kenelläkään?

Sarjassa on todella tökerösti toteutettu alkutunnari: koko juttu imurointeineen ja häähaaveiluineen on erittäin korni ja temmoltaan toimimaton. Varmaan vaikuttanut teoriassa ihan hyvältä idealta mutta käytäntö vaan tökkii ja pahasti.

Vierailija
11/16 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen urakehitys!

Jos v. 2004 on toiminut päätoimisena kokkina (julkisuudessa ilmoitettu "hienosti" toimimisena hotelli- ja ravintola-alalla) ja vaihtanut sitten alaa lennosta. Aika tuore myös tämä vihille vienyt parisuhde hra Liskiinkin: jos Kaisa tosiaan on vielä 2010 keväällä hakenut lähestymiskieltoa ja avioeroa pitkän suhteen jälkeen edelliselle ukolleen... Ettei vain vielä olisi suhteen alkuhuuma voimissaan.

Ihmettelen myös suuresti, että Kaisa kehtaa paasata LKV-tutkinnon pakollisuudesta kun nainen itsekin on suorittanut tutkintonsa ilmeisesti vasta vuosikausia alalla työskenneltyään!! "Tee niin kuin minä sanon, älä niin kuin minä tein"...

Vierailija
12/16 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain pystynyt enempään...

Vierailija
13/16 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksoin katsoa ensimmäiseen mainoskatkoon, tylsä oli. Tuskin viitsin tuollaista katsoa, en ole koskaan ymmärtänyt miksi kiinteistövälittäjän pitäisi olla jotain "hienoa" siis hienolla autolla ajava ja hienoissa vaatteissa kulkea, eikö normaali ihminen ajattele että siinä taas vedetään välistä rahaa, jokainen voi ihan hyvin itse myydä oman asuntonsa.

Vierailija
14/16 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole sitä, miltä se on saatu ohjelmassa näyttämään ;)

Vierailija
15/16 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nimenomaan se välittäjän merkitys on mielikuvien ja tunteiden muokkaamisessa. Ja tosiasiahan on, ettei juuri kukaan myy omaa asuntoaan eiä varsinkaan osta sitä suoraan omistajalta ilman välittäjää.

Ei tarvitse siis olla Kaisan fani pitääkseen sarjaa mielenkiintoisena. Tarvitsee vain nousta tarkastelutasolla yhtä abstraktiokerrosta ylemmäs, niin ohjelmasta saa paljonkin irti.

Vierailija
16/16 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nimenomaan se välittäjän merkitys on mielikuvien ja tunteiden muokkaamisessa. Ja tosiasiahan on, ettei juuri kukaan myy omaa asuntoaan eiä varsinkaan osta sitä suoraan omistajalta ilman välittäjää.

Ei tarvitse siis olla Kaisan fani pitääkseen sarjaa mielenkiintoisena. Tarvitsee vain nousta tarkastelutasolla yhtä abstraktiokerrosta ylemmäs, niin ohjelmasta saa paljonkin irti.

mikähän on tämä abstraktiotaso?