Lue keskustelun säännöt.
taitaa olla niin että joku on vasta plussannut ja kyselee täällä typeriä
18.08.2011 |
ihmeen paljo synnytykseen liittyviä juttuja taas liikenteessä...kuule ole ihan rauhallisin mielin, kyllä ne siellä neuvolassa sulle kertoo kaiken oleellisen!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla