Mikä on ES josta teinit puhuu?
Kommentit (14)
Euro Shopper -energiajuoma. Halvin energiajuoma joka kaupasta löytyy. Vastaa batteryä, red bullia tms.
mutta en voinut tajuta, että se voi olla niin suuri juttu. Lulin, että mua vedätettiin... Just. Mun puolesta saisivat lakata kyllä kiskomasta energiajuomia - tuntuu tuota energiaa piisaavan muutenkin... =)
????????????????????????????????
????????? ES kuorma tulossa....
????????????????????????????????
...?(@)???????(@)(@)????????????(@)?
Lisää tämä kaverisi seinälle, jos
hän rakastaa ES :)
energia juoma mikä on yleinen teinien ja 4 lk - 9 lk seurassa,kaikki puhuu että se on halpaa ja hyvää,vastaaja on 12 vuotias poika (itsekkin olen maistanut) ja se on euroshopper energiajuoma.
energia juoma mikä on yleinen teinien ja 4 lk - 9 lk seurassa,kaikki puhuu että se on halpaa ja hyvää,vastaaja on 12 vuotias poika (itsekkin olen maistanut) ja se on euroshopper energiajuoma.
Toivottavasti ylläpito ottaa ip:si ylös ja vie lapsesi huostaan
Halvin energiajuoma joka kaupasta löytyy.
Itse aloin ostaa sitä pari vuotta sitten, kun halvemmalla litrahinnalla ei kaupasta löytynyt muuta virvoitusjuomaa. Sehän on hyvää! Pari kertaa viikossa tulee ostettua. Ja kyllä, sitä tosiaan vedetään aika lailla: jos keskellä päivää/iltapäivällä käyn kaupassa, lähes jokainen shoppailija pysähtyy ostamaan sitä. Pari lavallista katoaa päivässä helposti.
Itse olen 28-vuotias, en mikään teini enää :)
Vierailija kirjoitti:
Täh? Oletko aineissa?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku ottaa sinun ip:si ylös ja tulee moikkaamaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sitä ei saa myydä alle 15 vuotiaille. Ainakin Lappeenrannassa teinit päivystää kauppojen edessä ja pyytää vanhempia hakemaan sitä...
Eikös halvin ole se, jossa lohikäärmeen kuva ? Teinit näkyvät ostavan sitä paljon ja itsekin otin kerran tölkin, kun piti flunsssa hoitaa asioita..99 c maksaa ja vielä iso se tölkki
Ja Möfö on S-kauppojen halvinta energiajuomaa.
Ilmeisesti sitä ei saa myydä alle 15 vuotiaille. Ainakin Lappeenrannassa teinit päivystää kauppojen edessä ja pyytää vanhempia hakemaan sitä...