Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vouhotetaan siipikarjan oloista, mutta ketään ei kiinnosta lastenkodeissa viruvat lapset?

Vierailija
18.08.2011 |

Jotka saattavat olla sekä kotonaan että lastenkodissa hyvin kurjissa ja epäinhimillisissä oloissa. Ja sijaisperheiden henkisestä väkivallasta ja joskus seksuaalisestakin vaietaan. Näitä tarinoita olen kuullut lapsena huostaanotetuilta lapsilta, jotka ovat nyt jo aikuisia. Yksi lööppi vain oli, jonka huomasin Iltiksessä Huostaanotetut lapset kertovat kokemuksiaan sijaisperheissä: "En saanut enää ruokaa" Kuitenkin huostaanottojen määrä on räjähdysmäisesti kasvanut. Mikä ihmisiä vaivaa? Mennään vaan katsomaan Kaivariin lihakoukuissa roikkuvaa burleskiitaiteilijaa, joka osoittaa mieltään turkistarhausta vastaan, kun se on niin mageeta. Ihmettelen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap:takaan? Mitä sinä itse olet tehnyt lastenkodin asukkien hyväksi? Oletko ajatellut ryhtyä sijaisvanhemmaksi? Vapaaehtoiseksi? Mitään? Vai riittääkö pelkkä iniseminen?

Myös kaikki vanhat mutta hyväkuntoiset lastenvaatteet mm. Ranskasta ostetut aion lahjoittaa lastensuojeluun ja sitä kautta apua tarvitseville lapsiperheille enkä myydä niitä vaikka saisin hyvät rahat niistä. Kunhan pienin tuosta kasvaa. Lahjoitan Pelastusarmeijaan jatkuvasti elektroniikkaa mm. tietokoneen , sohvia, stereoita, sohvapöydän, vaatteita ja kenkiä. Sijaisvanhemmaksi en kelpaa, muuten alkaisin.

aloittaja

Vierailija
22/28 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaverini ovat ainakin ryhtyneet vegetaristeiksi koska lihan, kalan tai maitotuotteiden syöminen on heidän mielestään epäeettistä ja useat heistä kuuluvat Hesyyn ja hoitavat hylättyjä kissoja ja lahjoittavat rahaa WWF:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä samaa mieltä näistä eläinten kavereista. Mua ei edes enää naurata nämä, hän meni sinne, hän haukkuu, hän on niin ihana! YÄK!

Ollaan niin otettu etäisyyttä tärkeimmistä asioista. Piskeille syötetään kalliita herkkuja ja katit pidetään öisin ulkona kuseksimassa ihmisten puutarhaan ja levittämässä loisiaan.

Ja sit tämä kun piski tai katti nuolee takapuolensa ja AIKUISET antaa nuolla naamansa ja nauttivat siitä. Ite ajattelen aina naama kuin piskin p...e!

Kaikki tämä into ja rakkaus voitaisiin kohdistaa suuremmassa määrin toisiin ihmisiin ja erityisesti lapsiin. Vaikka olemalla v-lopun ystäviä huostaanotetuille.

No nyt joku ajattelee oletko itse niin voin sanoa et mun kotona käy jopa yökylässä eikä ole edes sukulaislapsia. Saan itsekin valtavasti iloa heistä!!

Vierailija
25/28 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaisperhe auttaa, eheyttää ja kuntouttaa, vaikkei osaisi tehdä paljon.

Vierailija
26/28 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lastenkoti lapsista vouhottaminen on asiallista, kun maailmassa on lapsia, joilla ei ole paikkaa edes lastenkodissa,vaan he asuvat kaduilla, bordelleissa jne? Lopeta vouhottaminen niistä, joilla on kuitenkin vaatetta, mahdollisuus koulunkäyntiin ja ruokailuun.

Vierailija
27/28 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy joku,jolla menee huonommin. Olet hiukan yksinkertainen kun luulet, ettei ihminen voi välittää kuin yhdestä asiasta kerrallaan. Se, että joku tuskailee siipikarjasta, ei tarkoita sitä, että hän pitäisi muita maailman asioita ok.na.

Vierailija
28/28 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheistä lastenkotia ja kylä ihastuin. Kaikki oli niin kodikasta ja siistiä. Henkilökunta ammattimaista ja tavallista. Aivan kuin missä tahansa normaalissa perheessä. Ei mitenkään laitosmaista tai kylmää.

Nyt jo yli 60-kymppinen ystäväni kertoi työskennelleensä aikoinaan lastenkodissa 40-vuotta sitten ja SE oli karmeeta. Siihen aikaan lapsiin suhtauduttiin vihamielisemmin ja nämä reppanat sai kärsiä juoppovanhemmistaan. Ystäväni lähti pois kun ei jaksanut katella sitä menoa!

Niin se vain on jos ei ole tarpeeksi rakkautta lapsia kohtaan tilalle tulee viha tai välinpitämättömyys ja piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme