Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä säikähdin äsken, mutta onneksi mitään ei kerennyt sattua.

Vierailija
18.08.2011 |

Saa ihan oikeasti oola korvat auki koko ajan ja silmät selässäkin tuon nelivuotiaan kanssa. On useamminkin halunnut parvekkeelle leikkimän, ja aina on vannotettu että kaiteelta ei saa edes kuikkia alas, ettei mitäänn vaan satu. Kiipeilystä puhumattakaan. (4:s kerros)

Noh, typykkä juoksi luokseni innoissaan, ja selitti että haluaa isona sirkukseen sinne korkealle. Minä istuin koneella toinen korva kuulolla, ja vastasin siihen, että: "Strapetsitaiteilijaksiko? Se vaatii hirmu paljon harjoittelua."

Tyttö innostui, ja sanoi että tietää jo missä aikoo harjoitella! Parvekkeen kaiteella! Oli jo lähdössä juoksemaan parvekkeelle kun tarrasin kädestä kiinni kauhusta kankeana ja aloin selittää ettei MISSÄÄN TAPAUKSESSA SAA TEHDÄ NIIN.

Taisi tyttökin säikähtää kun olin niin totinen ja pelästyneen näköinen. Hui että. Pelottaa ajatuskin että olisin vaan kuuntelematta vastaillut niin niin niin... Kuten ikävän usein tulee tehtyä kun keskittyy muuhun.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestelykysymys, laittakaa hakanen siihen oveen niin ylös ettei lapsi yletä siihen.

Vierailija
2/5 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvaapa pysyykö mitkään ovet kiinni enää tuon ikäiseltä?

Käy ostamssa kaupasta hakanen, jonka ruuvaat niin ylös parvekkeen oven reunaan, ettei lapsi muutamaan vuoteen siihen ylety, mutta itse yletyt hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamssa kaupasta hakanen, jonka ruuvaat niin ylös parvekkeen oven reunaan, ettei lapsi muutamaan vuoteen siihen ylety, mutta itse yletyt hyvin.

Koska tuoleja on varmaan taloudessa, niin eipä tämä vinkki oikein toimi. Lukko siihen pitää laittaa, ja avain äidin mukana koko ajan!

Vierailija
4/5 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehtiin näin kun muutettiin toiseen kerrokseen. 5v tytöltä meni noin minuutti keksiä, että tuolin avullahan sinne yltää.

Vierailija
5/5 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole yleensä sellainen kahva jonka saa ruuvaamalla irti? Se kahva irti ja piiloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän