Eskarilainen + päiväuniaikaan hakeminen?
Vuoden päästä on edessä tilanne, jossa minun pitäisi hakea eskarilainen klo 13 päiväkodista ja kotona on silloin 2 nuorempaa päiväunilla. Muilla on varmasti ollut samanlainen tilanne. Miten olette sen hoitaneet?
Tyhmää maksaa hoidosta ylimääräistä jos haen vasta päiväunien jälkeen, kun olen kotona ja periaatteessa voisin hakea pois heti eskariajan päätyttyä.
Kommentit (8)
Selvittää, käykö jonkun naapurin lapsi samassa esikoulussa ja voisiko hän tuoda sinunkin lapsesi.
Kysyä, kulkeeko taksi tai linja-auto teidän läheltä ja jos kulkee, voiko siihen ostaa paikan.
Maksaa hoidosta.
Siirtää päiväuniaikaa joko aikaisemmaksi tai myöhemmäksi.
Noi on ikäviä tilanteita, samojen kanssa olen paininut sekä viime vuonna että nyt, kun lapsi on ekalla eikä vielä uskalla kulkea yksin.
tai annat nukkua vähemmän aikaa. vuodessa tuo unirytmikin voi heittää mitenpäin vaan, turha sitä on vielä murehtia.
Voisitko nukuttaa pienemmät vaunuihin? Sitten kävellen hakemaan eskaria?
Meillä joudutaan joka tapauksessa heräämään koululaisten takia seitsemältä, joten ei 1-2v jaksa puoli kahteen asti ilman päiväunia.
ap
Meilläkin näyttää jaksavan... Ja ihmeen hyvin on sopeutunut tähän vaihtuvaan päiväuniaikaan. Ma-ti pitää jo herätä 13.30. Ke-to pääsee nukkumaan 12.30 ja pe vasta 13.30.
Olinkohan 4.
tulee lisämaksua, jos vuotta ennen jo surettaa tuleva tilanne? Ei kai maksut hirveän suuria voi olla?
vaunuissa. Eli ei ole haitannut jos on ollut unessa kun haen isompaa.
ekana eskaripäivänä herätin nuorimman 2 krt päiväunilta. Ja kas ne siityivät sopivasti.
Meillä joudutaan joka tapauksessa heräämään koululaisten takia seitsemältä, joten ei 1-2v jaksa puoli kahteen asti ilman päiväunia.
ap