Nyt se on sitten nähty; lasten kaveri tuli yksinään sisälle pihaleikeistä,
käveli keittiöön, avasi pakastimen oven ja alkoi etsiskellä missä on jätskiä.
Eikä asuta edes Porvoossa.
Mies taitaa olla oikeassa kun on huomauttanut, että lasten kaverit ovat täällä näemmä niin kuin kotonaan. Paitsi että kyllä meillä omat lapset kysyvät luvan ennen kuin ottavat jätskiä.
Kommentit (11)
Juuh, olen nössö, sen tiedän itsekin. Annoin jätskiä koko konkkaronkalle, omillenikin.
Toki kyllä sanoin, että ei pakastimelle noin vain mennä vaan täytyy pyytää! Vaikka ei se jätskin ruinaaminenkaan kohteliasta ole...
ap
Jos et osaa käyttäytyä kuin aikuinen vaan sen sijaan odotat et lapset tajuaa käyttäytyä kuin aikuiset, saat jatkossakin päivitellä av:lla kun taas naapurin lapset sitä ja tätä.
Mä olisin heti alkuunsa ohjannut lapsen ulos, selittänyt et toi ei käy ja unohtanut koko jutun.
Juuh, olen nössö, sen tiedän itsekin. Annoin jätskiä koko konkkaronkalle, omillenikin.
Toki kyllä sanoin, että ei pakastimelle noin vain mennä vaan täytyy pyytää! Vaikka ei se jätskin ruinaaminenkaan kohteliasta ole...
ap
Ei olisi pitänyt antaa.. aloitit kierteen.
Tuollainen käytös pitää nitistää heti alkuun. Tehdä lapselle selväksi, että tämä on teidän koti ja hän on vieras.
ja mies odottaa ap:n makuuhuoneessa
ja yleensäkin annat käyttäytyä teillä miten huvittaa.
Mä olisin todellakin kysynyt, että mitäs luulet tekeväsi, ja missäs muuten olet ja missähän sun pitäisi olla, jos et ole kysynyt lupaa saada tulla meille. Olisin käskenyt sen heti lähteä kotiinsa.
Eikä tollaista tilannetta olisi tullutkaan.
Sitä saa mitä tilaa. Olet tyhmä, sori vaan.
kun ei osaa sanoa ei. REPS
Ei millään pahalla ap, mutta yritäpä nyt vähän ryhdistäytyä :D
et sun oma lapsi sanoi kaverilleen et hae vaan jätskiä pakastimesta???
että ap:n lapsi on kehottanut hakemaan jätskiä.
mitäs sanoit sille?