Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihotauti?

Vierailija
18.08.2011 |

Ensin tulee pieni rakkula takareiteen/pakaraan. Sitten se puhkeaa ja jää pieni punainen jälki, joka kutisee ja sitten se saattaa muuttua kolikon kokoiseksi pyöreäksi läiskäksi, joka tarttuu vaatteeseen kiinni. Minulle tuli ekat, nyt on 9-vuotialla lapsella pari ja miehellekin ilmestyi yksi. Mulla on pari tälläistä isoa ja monta pientä, lapsella yks iso ja yks pieni. APUA!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin?

Vierailija
2/16 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä mennä heti lääkäriin, vaikuttaa tosi tarttuvalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika nopeasti muuttui juuri kahden euron kolikon kokoiseksi märäksi alueeksi. Lopulta siihen tuli märkärupi vielä päälle. Isoveli sairastui kahden viikon kuluessa oikein rajuun vesirokkoon!

Vierailija
4/16 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nummulaarinen ekseema

Vierailija
5/16 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... lääkärissä ja lääkäri oli sitä mieltä että stressin vuoksi atooppinen iho näin reagoi ja stressiä minulla olikin, joten hyväksyin selityksen. Kun tulin kotiin, löytyi pojalta ja mieheltäkin. Olen katsonut netistä eri ihotautien kuvia ja märkärupi ei ainkaan tunnu täsmäävän. Ruusu se ei voi olla kun eihän se tartu.

Vierailija
6/16 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tämä läiskäekseema, mutta tosiaan nyt löytyi pojalta ja mieheltäkin...

Vierailija
7/16 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me on kaikki jo sairastettu vesirokko, joten ei voi olla se. AP

Vierailija
8/16 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

märkäinen läntti

Vierailija
9/16 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta märkärupi tulee yleensä kasvoihin, kaulalle, käsiin. Meillä on vaatteiden suojassa takareidessä

Vierailija
10/16 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin oli isällä just rakkuloita.

Vierailija
11/16 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne rakkulat on kipeitä, mutta se on enemmän hermosärkyä. Ainakin mulla ne oli mustia kuoppia lähinnä. Ruusufinni taas tulee lähinnä kasvoihin, sen syytä ei tiedetä. Mutta ei nimestään ole sukua vyöruusulle.

Vierailija
12/16 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei katselin uudelleen märkäruven kuvia, Poliklinikka.fi sivulla oli paljon erilaisia. Ja sieltä löytyikin samannäköisiä kuin meillä ja reisistä ja takapuolesta. YÄK! Nyt pitää hoitaa huolella, ettei leviäisi tämän enempää. Mulla on levinny jo laajalle. Pahansikon kortisoni asiaa? AP

Vierailija
13/16 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortisonin kanssa pitää olla varaovainen.

Vierailija
14/16 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mutta,voiskos teillä olla luteita????

Vierailija
15/16 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei katselin uudelleen märkäruven kuvia, Poliklinikka.fi sivulla oli paljon erilaisia. Ja sieltä löytyikin samannäköisiä kuin meillä ja reisistä ja takapuolesta. YÄK! Nyt pitää hoitaa huolella, ettei leviäisi tämän enempää. Mulla on levinny jo laajalle. Pahansikon kortisoni asiaa? AP

niin tarvitsette vahintaankin antibioottivoiteen kaikki, tai sitten suun kautta otettavat antibiootit jos on levinnyt jo laajemmalle... Kortisonista ei ole hyotya (voi olla jopa haittaa). Eli takaisin laakariin koko porukka.

Vierailija
16/16 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan lääkärille heti huomenaamuna ja kysyn ohjeet. Ollaan vielä reissuun lähdössä! Basibaktia jo laitoinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi