Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksäni on alkanut todella tympimään mua. Olisi ihan mukavaa jos

Vierailija
18.08.2011 |

ei tartteisi enää hänestä mitään kuulla! Ikinä. Just puhuttiin puhelimessa ja sovittiin viikonlopun aikatauluista (meillä on pieni lapsi) ja sen puhelun jälkeen tuli tällainen TODELLA tympääntynyt olo.

Mies oli elämäni rakkaus (ja tietyllä tavalla rakastan häntä vieläkin) ja vasta nyt, puolentoista vuoden jälkeen yllätyserosta (mies löyti paremman ja jätti) alkaa tunteet olla loppu. Mua ällöttää millainen ihmispaska hän on, en nimittäin ollut ensimmäinen nainen, jonka hän on elämänsä aikan hylännyt melko hetken mielijohteesta. Ja mua inhottaa kuinka mies käyttää hyväkseen nykyistä naistaan.

Nyt vasta alan näkemään hänet muitten silmin. Halveksin sitä tyyppiä!!

Yritän kuitenkin lapsen vuoksi pysyä väleissä ja hyvissä sellaisissa. Ja pakko mun on myöntää, että tän miehen kanssa on ihan älyttömän mukava jutella ja olla ja luultavasti rakastuisin häneen uudestaan jos vaan olisi sellainen tilanne.

Sitä vähän pelkäänkin, että mies jossain vaiheessa ehdottaa yhteenpalaamista... Miten sellainen onnistuisi jos ei toista kunnioita yhtään? Avoin suhde?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla jo suunnittelet uutta tulevaisuutta, kunhan vain nyxästä päästäisiin eroon :D

Vierailija
2/2 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla jo suunnittelet uutta tulevaisuutta, kunhan vain nyxästä päästäisiin eroon :D

että miksei voitaisi vielä kokeilla...

Joo, mut ymmärrän pointtisi. Lapsen takia sitä on valmis melkein mihin vaan, varsinkin kun tiedän että meillä olisi ihan mukavaa kuitenkin yhdessä. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme