Katoin just Twilight-leffan. Aivan ihanan se Edwardi!
Kommentit (14)
harmi, ku se eka kirja oli kuitenkii paras.
Ne kaks muuta leffaa onkii sit ollu ihania :)
eka kirja oli tosi huono, enkä jaksanut lukea sitä kokonaan, elokuva oli taas hyvä. Elokuvat on olleet kaikki hyviä. Käsikirjoitus on aika tökerö mutta näyttelijät tuntuvat suoriutuvan siitä luonnollisesti eikä katsojalle tule kiusallinen olo.
Onhan tuo Edward komia mutta itse kuolaan Jasperin perään... oih ja voih :)
Äiti 31v
niin vaihtuu kuolauksen aihe... Jacob on parempi. =)
Äiti 34v
mut ite aloin kuolaan Jasperia sen kolmannen leffan jälkeen....;P~
Kirjoista eka vika parhaat!
Äiti 30v
kaikki 3 leffaa ja kattelen niitä tasaisin väliajoin... en ole kauhen innokas lukemaan mutta elokuvia tykkään katsella..
Elämä meni pitkäksi aikaa pois paikoiltaan kun viimevuoden kesällä katsoin nuo kolme elokuvaa peräkkäin (en siis ollut nähnyt niitä aikaisemmin)
se 31v vai oonkohna mä 32v... en osaa enää laskee :)
joka mulla oli nuoruudessani. Mulla oli aivan ihana ja komea eedwartti mutta sitten kaikki meni pieleen :(
Mut alku oli just tollasta kuin tuossa leffassa.
Eipä ole samanlaista suhdetta tullut tuon jälkeen.
joka kuolaa nuren tytön perään? Onks se nyt sit pedofiliaa vai sodomiaa vai nekromantiaa?
joka kuolaa nuren tytön perään? Onks se nyt sit pedofiliaa vai sodomiaa vai nekromantiaa?
se kuolatakin, NAM
kaikki 3 leffaa ja kattelen niitä tasaisin väliajoin... en ole kauhen innokas lukemaan mutta elokuvia tykkään katsella..
Elämä meni pitkäksi aikaa pois paikoiltaan kun viimevuoden kesällä katsoin nuo kolme elokuvaa peräkkäin (en siis ollut nähnyt niitä aikaisemmin)
se 31v vai oonkohna mä 32v... en osaa enää laskee :)
ei tempaa mukaansa, mutta voi ne katsoa. Kirjat ovat paljon parempia :)
Ennen leffaa ei Rob juuri sykähdyttäny.
ja kirjatkin on hyviä, etenkin alkukielellä. Käännös on paikoin tosi kökkö.
Edward ei ollu enää niin salamyhkäinen ja tavoittelematon. Mut kelpais se mulle vieläkin :)
kattelis vaikka pölynimurimainoksessa,lääh