Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

säännölliset kivuttomat supistukset, rv 19

Vierailija
18.08.2011 |

Onko kokemuksia, voiko tehdä jotain kohdunsuulle?

illalla nukkumaan käydessä panin merkille että tuli noin 5-10min välein, ainekin tunnin verran sitten nukahdin :)

yöllä neljän aikaa herätessä taas supisti muutamat kerrat, kunnes taas nukahdin.

toinen raskaus monossa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita neuvolaan pïkaisesti.

Vierailija
2/4 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkistaa kohdunsuu ja laittaa sut sairaslomalle lepäämään. Mulla oli samanlaista töissä käydessä noilla viikoilla. Joskus viikolla 22 sitten illalla, erityisen rankan työpäivän jälkeen, supistelu ei loppunutkaan. Vaikka lepäsin aloillaan sängyssä, supisti silti 5-10min välein neljän tunnin ajan. Pääsin sairaslomalle ja levätessä supisti selvästi vähemmän. Kohdunsuu oli aavistuksen lyhentynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä lapsi sitten syntynyt liian aikaisin? vai helpottiko lepo?

Itsellä viime raskaudessa hiukan myöhemmin alkoi säännölliset harjoitus supistukset, ehkä viikolla 25. ja rv 31+? oli kohdunsuu auki jo pari centtiä.(lapsi syntyi rv37) mietityttää ettei kai näin aikaisin vielä pitäis "kypsymistä" tapahtua?

ap

Vierailija
4/4 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko raskausajan oli kamalasti supistelua ja sitten pari viikkoa ennen laskettua aikaa ne loppuvat kuin seinään. Vauvakin oli laskeutunut ja kohdunsuu pehmennyt jo viikkoja aiemmin, sitä todellakin odoteltiin tulevaksi etuajassa. Lopulta synnytys piti käynnistää! Mutta: olin sairaslomalla. En tiedä, miten olisi mennyt, jos olisin ollut töissä. Sitä ei uskallettu yrittää, koska aina kun sairasloma loppui ja olin töissä pari päivää, supistelu lisääntyi valtavasti. Työpaikalla ei ollut mahdollista järjestää rauhallista työnkuvaa, jossa olisi saanut pitää lepotaukoja tai istuskella välillä.

4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän