Ohuehkot vaalennetut puolipitkät hiukset. Permanentti vai hiusten tuuhennus?
Onko kukaan nykyään ottanut permanenttia, onnistuiko. Muistan itse n. 15 vuotta sitten otin ja hiukset todellla näyttivät paksummilta. Nykyään kellään ei näytä olevan.
Kommentit (11)
Älä vaan ota permistä, tukasta tulee kamala, kyllä ne edelleen kuivattavat hiuksia. Laita oikea kestoväri ja jätä vaalentaminen tai sitten et voi oikein muuta hiuksillesi enää tehdä. Minä näen nyt sieluni silmin sellaisen palaneen pehkon jos permiksen otat.
Just otin eilen ja olen tosi tyytyväinen.
Hiukseni ovat juuri samanlaiset.
Sain kunnolla kiharoita ja nyt hiukseni tuntuvat ihanan paksuilta.
Vaikka permis on out, niin mä tykkään.
kuin 20 vuotta sitten. Ota vaan, mäkin meinaan ottaa.
suoristusrauta ja opettele itse äkkiä tuuheuttamaan hiukset. Kun pari kertaa harjoittelet menee vain 5 minuuttia kun aamulla laittaa hiukset kauniiksi. Hyvä hoitosuihke kuumuutta vastaan vaan alle.
Permanentti pienillä kiharoilla on järkyttävä useimmilla ihmisillä.
että tuo on kestopermanentti? :) Kuinka kauan luulet että jättirullilla tehty tuollainen "permis" kestää?
Laittakaapa kuvia omista permanenteistanne, mielellään vielä yli kk vanhoista. Olisi kvia nähdä tuollaisia laineita pitkissä hiuksissa...
Ei kukaan enää niitä mummopermiksiä laita.
ketään muuta, ikinä en vastaantulijoillakaan ole nähnyt. Uimaan ei voi ajatellakaan, yökyläily on inhottavaa (nolottaa, kuinka hirveästi tukkaa pitää laittaa, että ilkeää ihmisten ilmoille). Pieni sadekuuro tai kova tuuli > koko "komeus" pilalla.
Haluaisin myös permanentin. Säästäisi edes aikaa, tunnin joka päivästä. Aiemmin otinkin usein, mutta jossain vaiheessa hiukset alkoivat katkeilemaan juuresta permanentin oton jälkeen.
Onko muilla ohuthiuksisilla kokemuksia nykypermanenteista? Ikikiitollinen vastauksista!
Itse otin kans joitakin vuosia sitten pitkään, värjäämättömään tukkaan permiksen. Se poltti jonkin verran päänahkaa hiusrajasta. Latvoista jäi 15 senttiä suoraksi, kun aine ei mennyt sinne latvoihin asti. Se osa joka kihartui, oli kyllä ihana. Poissa oli liukkaus ja velttous. Sai jämäkän pohjan kaikille kampauksille, eikä tarvinnut pestä hiuksia joka päivä. Olen haaveillut taas permiksestä, mutta nyt mulla on puolipitkä, värjäämisen kuivattama tukka, joten epäröin vielä. Helpottais kuitenkin päivittäistä tukan kans taistelua. Kuka sen on sanonut, että permis on out? Pääasia, että itse tykkää! Mun mielestä liukas lättätukka on out.
Hennot vaalennetut hiukset eivät kestä permistä! Älä ota!