Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

luetelkaa ystävät hyvät mulla Tamperelaisia liikuntapaikkoja

Vierailija
18.08.2011 |

mieluusti osoitteineen.

Tilanne siis se, että nuori on yläkoulussa aloittanut valinnaisen liikunnan. Liikuntatunnit on aamulla ensimmäisenä, joten niihin etsiydytään omatoimisesti, eikä koululta lähde mitään ryhmää, jonka mukana pääsisi oikeaan paikkaan. Minä, tai nuori itsekään ei tunne näitä paikkoja ja niiden sijainteja, koska valinnaisliikunnan lajit ovat lähes kaikki sellaisia, joita meillä ei ole ennen harrastettu. (juu, ollaan sekä köyhiä että konservatiivisia nössöjä, tiedän.) Nyt paikat ilmoitetaan tyyliin "keilahalli", "Kaupun Tennishalli", "seinäkiipeily" ilman mitään osoitteita ja rehellisesti sanottuna ne eivät kaikki tunnu löytyvän edes googlesta millään selkeällä varmuudella. Tänäaamunakin etsittiin yhtä paikkaa ja se hieman aiheutti kitkaa muutenkin teinitakkuisiin aamutoimiin. (Ja tietenkään teini ei etsi paikkoja etukäteen valmiiksi)

Joten voisitteko ystävällisesti luetella mulle tunnettuja tamperelaisia liikuntapaikkoja osoitteineen. Jos jollakulla on tietoa vielä näistä yläasteitten valinnaisliikunnassa käytetyistä paikoista niin olisin kiitollinen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai me nyt hakuammuntana aleta koko Tampereen liikuntapaikkoja tänne kerätä?!

Pistät listaa tähän niin täällä on varmaan useampia, jotka osaamme ja viitsimmekin kertoa, missä nämä paikat ovat.

Keilahalli on Kaupin ulkoilualueen reunalla TAYSia lähellä, Keilakujan päässä (TAYSin ohi Kuntokatua ensin) vaalea rakennus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla