Olisivatko vanhempasi järkyttyneet, jos olisivat tietäneet miten elit opiskeluvuosina?
Kommentit (13)
Olisivatko vanhempasi järkyttyneet, jos olisivat tietäneet miten elit opiskeluvuosina? mikä heitä olisi järkyttänyt?
Olisivat varmaankin järkyttyneet siitä, miten vähällä rahalla yritin tulla toimeen ja että salasin rahanpuutteeni heiltä. Osaksi tuosta taloudellisesta puutteesta seurasi mielenterveysongelmia, joista myös vaikenin.
elänyt opiskeluvuosina sen kummemmin kuin muutenkaan. Ryyppääminen yms ei kiinnosta.
että viuhahdin Tampereen keskustassa fuksivuonna :D
Muuten olin aika kiltisti enkä ryypännyt tai rellestänyt enempää kuin esim. lukioaikoina, päinvastoin.
enkä tehnyt mitään järkyttävää ollenkaan.
eivät elintapojeni vuoksi, opiskelin ahkerasti ja kävin töissä joten satunnainen bailaus jäi varsin kohtuulliselle tasolle. Mutta ne olisivat yllättyneet jos olisivat tienneet, miten sekaisin olin psyykkisesti ensimmäisenä opintovuonna. Tiesivät kyllä, että mulla on pakko-oireita, mutta eivät, miten pahoja...
mä tosin opiskelen vieläkin (iso G ja päättöharjoittelu tekemättä). Ovat aina huolissaan jaksamisestani, mutta eivät usko, kun sanon, että ei se nyt niin kamalaa ole. Edes lasten kanssa.
Oonhan mä nyt bilettänyt ja juonut viinaa, mutta en mitenkään holtittomasti. Ei mun vanhemmat ole koskaan olettaneet, että olen joku siveä seurakuntanuori.
varmasti huumekokeiluni ja satunnaiset seksisuhteet olisivat heitä järkyttäneet, mutta suurimmaksi osaksi olin kyllä ihan kunnollinen opiskelija :)
Ryyppäsin ja harrastin yhdenillan suhteita. Baanalle piti päästä monta kertaa viikossa. Opiskelu ei maistunut ja rahaa paloi ihan huoletta. Vanhempieni rahoja siis.
Mitenkä minusta onkin nyt taas tullut tällainen kiltti koti-äiti? Onneksi!
En ole koskaan viettänyt säädytöntä enkä holtitonta elämää
aika holtitonta kännäystä opiskelijabileissä. Ja joitakin irtosuhteita.