Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään, kuka olisi katkaissut välit vanhempiinsa?

Vierailija
17.08.2011 |

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisin,todella toivoisin näin vanhempana, että syy/syyt välien katkaisuun olisivat ratkaistavissa. Jos muuta keinoa ei ole, ovat asiat varmaan aika vaikeat.

Isäni oli/on hyvin narsistinen ja erittäin väkivaltainen lapsuudessani. En jaksa ylistää ja nostaa häntä jalustalle, kuten hän narsistina haluaisi. Hän ei ole omasta mielestään tehnyt ikinä mitään väärin omassa elämässään. En ymmärrä, että kieltääkö hän kaiken pahan mitä on tehnyt elämässään ja uskoo siten itsekin omiin valheisiinsa. Pidän oman lapseni kaukana isästäni ja suojelen lastani häneltä.

Vierailija
2/28 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on aikuisena minulle kertonut, miksi hän halusi itselleen yksinhuoltajuuden, kun olin kaksiviikkoinen. Hän sanoi että vauvat ja lapset ovat niinkuin laboratriorottia hänelle ja hän tutkii omalla lapsellaan kuinka kauan tämä kestää rääkkäystä vauvana ja lapsena. On lukenut paljon psykologiaa tarkoituksenaan harrastaa kaksoisviestintää minuun, joka on psykiatrien mukaan kaikkein tuhoisinta lapsen psyykelle. Kehui, kuinka hän jätti minut kuukauden ikäisenä yksin pimeään nälissään itkemään märkiin vaippoihin ja samalla tarkkaili eleitäni. Sanoi että olin käpertynyt kippuraan ahdistuksesta ja nauroi. Minä sinut olen tehnyt, minä sinut tapan oli hänen päivittäinen lauseensa kun asuimme kahdestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden joka on katkaissut välit vanhempiinsa.

Vierailija
4/28 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on aikuisena minulle kertonut, miksi hän halusi itselleen yksinhuoltajuuden, kun olin kaksiviikkoinen. Hän sanoi että vauvat ja lapset ovat niinkuin laboratriorottia hänelle ja hän tutkii omalla lapsellaan kuinka kauan tämä kestää rääkkäystä vauvana ja lapsena. On lukenut paljon psykologiaa tarkoituksenaan harrastaa kaksoisviestintää minuun, joka on psykiatrien mukaan kaikkein tuhoisinta lapsen psyykelle. Kehui, kuinka hän jätti minut kuukauden ikäisenä yksin pimeään nälissään itkemään märkiin vaippoihin ja samalla tarkkaili eleitäni. Sanoi että olin käpertynyt kippuraan ahdistuksesta ja nauroi. Minä sinut olen tehnyt, minä sinut tapan oli hänen päivittäinen lauseensa kun asuimme kahdestaan.

Tai sairas on lievä ilmaisu isästäsi. Hän on tunteeton, päästään ja sydämestään täyttä paskaa, ongelmajäte, hyi vittu mikä kuvottava oksennus. Harvoin tunnen näin syvää vihaa ketään vennon vierasta kohtaan, mutta isäsi minua oksettaa. En koskaan, en millään tavalla olisi tekemisissä tuollaisen kuvotuksen kanssa. Sinuna pyytäisin kertomaan vielä tuon uudelleen, nauhoittaisin sen ja veisin poliisille aineiston tutkittavaksi.

Vierailija
5/28 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseni. välit poikki äitiini. syy: henkinen ja fyysinen väkivalta

Vierailija
6/28 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sinisilmäinen en todellakaan tajua maailman pahuutta, olen pahoillani, niin pahoillani teidän ed.puolesta...voi jos voisin rutistaa teidät syliini.

Vierailija
7/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja otan osaa (jos tämä on todella totta).

Vierailija
8/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinusta tullut täyspäinen?

Isäsi kuulostaa todella hirviöltä. Saitteko koskaan apua mistään, puuttuiko kukaan asioihin?

Itselläni oli myös kurja lapsuus, olin ihan heitteillä, mutta ei siihen kukaan silloin puuttunut, ajat olivat 70-luvulla toiset. Nyt minut olisi varmaan huostaanotettu.

Olen katkaissut välit äitiini jo melkein 10 vuotta sitten, sekopää narsisti. Isäni on kuollut.

Vierailija
9/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on totta, niin isäsi on todellakin mielipuoli pahimmasta päästä. Tollaisen ei kuuluisi edes kulkea vapaana, vaan johonkin hoitolaitokseen.

Vierailija
10/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kulissiperhe, jossa lapsilta vaadittiin hyvää käytöstä. Mitään malleja tuohon vanhemmilta ei tullut, vaan heillä oli jatkuvaa sanaharkkaa, lasten kasvatus epäjohdonmukaista, lupaukset petettiin remmistä tuli, kun isän pinna kireällä. Luojan kiitos, alkoholia ei käytetty, muuten olisimme varmasti vainaita.

Vanhemmat hyvässä asemassa ja rahasta ei ollut koskaan pulaa, rakkaudesta kylläkin.

Isä on aina suhtautunut minuun mitätöivästi ja halveksien. En ole koskaan osannut miellyttää häntä.

Erosin miehestäni, kun aloin kokea samaa alentavaa kohtelua ja olin aivan yksin liitossa.

Isäni lyöttäytyi tuon jälkeen exäni kaveriksi, vaikkei arvostanut tätä lainkaan aiemmin eikä olisi tahtonut antaa minua yhdellekään miehelle.

Minut isä haukkui lyttyyn. Suhtautuminen lapsiini on myös ristiriitaista;komentelee, itsesäälii, vetäytyy omiin juttuihinsa. Joskus pitää pienintä sylissä, sitten taas torjuu.

Näen nyt kaikessa kohtelussa samaa kuin olen itse kokenut lapsena.

Äiti on ollut poissaoleva ja riidanhaluinen, marttyyriainesta.

Moni olisi varmasti katkaissut välit, mutta toisaalta säälin heitä..

Vierailija
11/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut apua äidiltäni, enkä kummaltakaan mummoltani, enkä tädiltäni, joille kerroin millaista minulla on yksin kotona isäni kanssa pimeässä verhojen takana. Mummo vaan nauroi vahingoniloisesti, ai että potkiikin vielä, sen olet ansainnut, Jumala rankaisee äpäriä, vaikka olin avioliitossa syntynyt. Rikokset ovat jo vanhentuneita. Kerran isäni hakkasi ja potki minua 3 vrk putkeen eikä antanut mitään ruokaa eikä juomaa. Öisin kun hän kuorsasi, hiivin vessaan juomaan vettä pysyäkseni hengissä. Ja olin todella kiltti ja fiksu lapsi.

nro 5

Vierailija
12/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hymyillen uhkaa tappaa ja paloitella lapsensa kuoliaaksi. Isäni oli aina selvinpäin.

nro.5

Vierailija
13/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla täysipäinen tuollaisenlapsuuden jälkeen. Olet varmaankin käynyt pitkään terapiassa?

En saanut apua äidiltäni, enkä kummaltakaan mummoltani, enkä tädiltäni, joille kerroin millaista minulla on yksin kotona isäni kanssa pimeässä verhojen takana. Mummo vaan nauroi vahingoniloisesti, ai että potkiikin vielä, sen olet ansainnut, Jumala rankaisee äpäriä, vaikka olin avioliitossa syntynyt. Rikokset ovat jo vanhentuneita. Kerran isäni hakkasi ja potki minua 3 vrk putkeen eikä antanut mitään ruokaa eikä juomaa. Öisin kun hän kuorsasi, hiivin vessaan juomaan vettä pysyäkseni hengissä. Ja olin todella kiltti ja fiksu lapsi.

nro 5

Vierailija
14/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sairas on lievä ilmaisu isästäsi. Hän on tunteeton, päästään ja sydämestään täyttä paskaa, ongelmajäte, hyi vittu mikä kuvottava oksennus. Harvoin tunnen näin syvää vihaa ketään vennon vierasta kohtaan, mutta isäsi minua oksettaa. En koskaan, en millään tavalla olisi tekemisissä tuollaisen kuvotuksen kanssa. Sinuna pyytäisin kertomaan vielä tuon uudelleen, nauhoittaisin sen ja veisin poliisille aineiston tutkittavaksi.

Jumalauta, toivottavasti toi on vaan pahaa unta!

Vierailija
15/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui 70-80-luvulla. Kaksoisviestintä tarkoittaa arkikielellä sitä, että ilmeet ovat hyvää tarkoittavia mutta teot pahoja tai toisinpäin. Mummoni on himouskovainen, siksi sanoi minulle että Jumala rankaisee äpäriä, vaikka olin avioliitossa syntynyt. Kun kerroin äidilleni, hän valitteli omaa päivittäisen väkivallan uhrina olemista isäni taholta tyyliin olen minäkin osani saanut, mutta oli totaalisen tunnekylmä minua kohtaan ja kuunteli kertomaani mitenkään reagoimatta tai keneenkään yhteyttä ottamatta.

nro 5

Vierailija
16/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummosi on sairas!aivan järkyttävä tarina!!voimia sulle!!

t.helluntailainen äiti

Vierailija
17/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummosi on sairas!aivan järkyttävä tarina!!voimia sulle!! t.helluntailainen äiti

Tekopyhä narsisti ja sadisti niinkuin tätinikin. Kiitos!

nro 5

Vierailija
18/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien molemmat vanhemmat ovat narsisteja, oma isäni vielä nekrofiili ja sadistinen omien lastensa ja lastenlastensa kiduttaja ja pahoinpitelijä. Äiti alkoholisti. Vaimon isä insestinen sadisti ja alkoholisti sekä äiti kuollut. Olemme kummatkin tervehtyneet huomattavasti välien katkaisun jälkeen.

aivan hirveää. Tarkoitukseni ei ole udella tai vaikuttaa epäilevältä, mutta miten olet tietoinen isäsi nekrofiliasta ja miten tämä ilmeni?

Vierailija
19/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli/on hyvin narsistinen ja erittäin väkivaltainen lapsuudessani. En jaksa ylistää ja nostaa häntä jalustalle, kuten hän narsistina haluaisi. Hän ei ole omasta mielestään tehnyt ikinä mitään väärin omassa elämässään. En ymmärrä, että kieltääkö hän kaiken pahan mitä on tehnyt elämässään ja uskoo siten itsekin omiin valheisiinsa. Pidän oman lapseni kaukana isästäni ja suojelen lastani häneltä.

Tämä voisi olla minun kirjoittamani, oma isäni oli/on edelleenkin juuri tuollainen samanlainen.

Vierailija
20/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt on taas välit kummasti parantuneet, kun odottelee perintöä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän