*****ELOKUISTEN TORSTAI*****
Kommentit (23)
...jotka olette taas jaksaneet kirjottaa. Itse käyn päivittäin lukemassa, mutta aikaa tekstille ei tunnu olevan.
meilläkin iltaisin ei enää syö tissiä. Kiukkuaa vaan. Pumppaan tavallisesti sitten että seuraavana iltana on pullossa tarjolla omaa " eilistä" maitoa, mutta kyllä korviketta menee sellaiset 200 ml päivä. Mä en oo vielä ruvennu millekään muulle ravinnolle, mutta poika on kyllä tosi iso.(n. 70 cm kotimittauksilla)
Neuvolassa ollaan oltu viimeks yli kuukausi sitten että täytyy vähän kysellä...
Mutta tota mammateetä ostan heti huomenna!
Me asutaan Keuruulla. Tällä hetkellä kaksiossa ja kovasti ootetaan jo isompaan pääsyä..=) Tosin kun ite tehään ilman ulkopuolista apua(mies on alan ammattilainen), niin mitään tiukkaa aikarajaa ei muuton suhteen olla tehty. Joskus ens keväänä-alkukesällä jos sit asuttais jo omakotitalossa!=) Mitenkäs teillä, missä vaiheessa on hommat rakennuksella?
Mut nyt nukkumaan..Kauniita unia!=)
Zanniz
Lääkäri soitteli poikasen labroista. Oli sitä mieltä että vielä ei siirrytä erikoiskorvikkeeseen vaan katsellaan vielä. Arvohan oli ihan rajalla ja hänen mielestään pitäisi olla reippaasti yli että kannattaisi erikoiskorvikkeita syödä. Pulautteluun määräsi aluksi gaviconea kokeilumielessä. Hänen mukaansa pulauttelu kyllä loppuu kun lapsi alkaa enemmän olla pystyssä. Mikä on tietenkin aivan totta! Eli noilla ohjeilla eteenpäin. Tietenkin otamme uudelleen yhteyttä lääkäriin jos iho-oireet palaavat rasvauksesta huolimatta. Silloin on sitten vuorossa pric-testit ja maitoaltistus... Että semmosta.
Ja sitten iloiseen uutiseen: Poikanen kääntyi tänään mahalleen ihan itse ja heti perään selälleen. Naureskeli itsekseen ja kääntyi kyljelleen mutta ei sitten jaksanut enää vatsalleen kääntyä =D Nyt on tuolla lelukaaren alla ja höpöttää leijonalleen ja vetää sitä hännästä!
Jos UNNA lueskelee tätä niin kysäisisin että auttoiko teillä tuo gavicone ja mitä teillä TAYSissä sanottiin siitä mahaportista...? Kiitos kaunis!
Huomennahan on jo perjantai joten rauhaisaa viikonloppua kaikille !