Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heinäsirkat torstaina

03.11.2005 |

Moi vaan kaikille! No nyt se täti sitten ilmaantui paikalle ja taidampa lähteä sitten kurkkimaan noit elolintusii.Plussaonnea muille!!!!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tärppionnea elokuulle!

Luultavasti seuraan kohta perässä. Hiljaiselo jatkuu. Ei oireita, ei niin minkäänlaisia.

Tänään kp 26/28-29, ja tekisi mieli ampaista apteekkiin kesken työpäivän...Harmi vaan, etteivät taida myydä Acon10, muilla tuskin näkyisikään vielä - jos silläkään?

No niin, ja nyt takaisin maan pinnalle. Ehkä testaan silloin lauantaina tai sunnuntaina, jos tarvetta vielä on.

Nyt töiden kimppuun. Aargh. Ei huvita YHTÄÄN!

kuonokas

Vierailija
2/22 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyttö lähtee myös elokuun vauvoja metsästämään.

Masun kasvatus onnea heinäsirkoille ja paljon plussasäteitä niitä tarvitseville!

Ja kiitokset mukavasta palstaseurasta ja kannustuksesta!

-Hanna-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä uutisia heti aamutuimaan. Pahoittelut kaikille tädin yllättämille ja parempaa onnea elokuulle. Toivottavasti tänääkin saadaan sitten vastapainoksi monta plussaa!

Itsellä vasta 20/26-31. Isänpäivänä ajattelin testata, jos aihetta vielä on. Ja jos plussan saan, kannan sen tikun sitten tarjottimella miehelle sänkyyn. Kuinka voikin kymmenen päivää tuntua näin loputtoman pitkältä?

Peukkuja kaikille testailijoille.

Vierailija
4/22 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikkeen hyvää heinäsirkoille! Minä lähden tonne elolintusiin toivomaan sitä pientä kääröä. Olin sairastelemassa ja täti tuli kolme päivää sitten kovien kipujen saattelemana.

Vierailija
5/22 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantaa plussatikku isänpäivänä miehelle.." Tässä tää nyt olis,Onnea isälle" . Mutta harmi että itse olen silloin vasta kp24/28. Jösses,siis jo viikon päästä ja ovistesti ei näytä vielä edes tummaa viivaa.

Voin kyllä sanoa että vauvakuume on kuumeista pahin ja voi kuinka se raivostuttaa,kun täti kurvaa paikalle ja asialle ei kertakaikkiaan voi mitään.

Toivottavasti heinäsirkat ei aivan kutistu,kun nyt näin monelle se tätsä tuli kylään.

Vierailija
6/22 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrän heinasirkoista tippuneiden nimet listan alle, että saadaan vähän päivitetympi versio...

Vierailija
7/22 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen piinaillaan, ei menkkoja eikä oireita menkoista. En uskalla testatakaan kun jos tuleekin nega niin nyt tipahdan korkealta. Eka kerta kun oikeesti itekin on kuvitellu olevansa raskaana.... Hitsi kun ei ihan varmuudella tiedä tosta kierrostakaan kun vasta kahdet menkat ollu imetyksen lopettamisen jälkeen. Aina aikasemmin ollu siis jämptisäännölliset, lähes kellontarkkuudella ;) Mutta nyt siis viime kierto oli 32 päivää kun ennen 28. Et voihan se olla että mulla vielä vaan on hormonit vähän sekasin ja menkat alkaa myöhemmin. Nyt siis kp36/28-32.

Vierailija
8/22 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Nyt äkkiä julistetaan ei-toivottujen sukulaisten vierailut täyskieltoon Heinäsirkoissa! [/color] Haluamme koko jäljellä olevan sirkkapoppoon odotuspuolelle. Voimahalit teille tätösen yllättämille. Tai no yllättämille ja yllättämille, yleensä sitä harmillisen hyvin tietää, milloin sitä voi odottaa tulevaksi.

Itsellä kp 18/28. Vähän tämä vauvapalstailu saa mietteliääksi noiden vaavihaaveiden toteutumisen suhteen. Toisilla napsahtaa tärppi kerrasta, ja toiset saavat odotella kauemmin. Aika aikaansa kutakin, sanoisi mummuni. Että eikun ihan rennosti vaan, olen vielä ihan untuvikko näissä piireissä....

Plussatuulia toivotellen.

Silmu

Vierailija
9/22 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Nyt äkkiä julistetaan ei-toivottujen sukulaisten vierailut täyskieltoon Heinäsirkoissa! [/color] Haluamme koko jäljellä olevan sirkkapoppoon odotuspuolelle. Voimahalit teille tätösen yllättämille. Tai no yllättämille ja yllättämille, yleensä sitä harmillisen hyvin tietää, milloin sitä voi odottaa tulevaksi.

Itsellä kp 18/28. Vähän tämä vauvapalstailu saa mietteliääksi noiden vaavihaaveiden toteutumisen suhteen. Toisilla napsahtaa tärppi kerrasta, ja toiset saavat odotella kauemmin. Aika aikaansa kutakin, sanoisi mummuni. Että eikun ihan rennosti vaan, olen vielä ihan untuvikko näissä piireissä....

Plussatuulia toivotellen.

Silmu

p.s. Kone prakaa, tai sitten nettiyhteys tai nää sivut. En tiedä, menikö tää jo kerran sivuille...

Vierailija
10/22 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*yrittää hätistellä täti pois* Parempaa onnea seuraavaan kiertoon, toivottavasti täti saadaan eksytettyä :)

Mulla menossa vasta kp19/28, testaamisia tms en ole edes miettinyt... Meillä on tuota yritystä sen verran kauan jo takana, ettei enää moisia jaksa etukäteen miettiä. Katotaan mitä tuleman pitää, testataan sitten jos menkkoja ei ala kuulumaan!

Clomit mulla oli alkukierrossa käytössä, nyt on menossa terot. Viisi tablettia vielä, sitten odotellaan... Suunilleen puolentoista viikon päästä nähdään tämän kierron tulokset. Pieni toivonkipinä on pitkästä aikaa, kunnon ovislimat tuli bongattua ja puuhailutkin osui just nappiin. Ajoituksen suhteen ainakin on hyvä mahdollisuudet tärppiin!

Olisihan se tosi hienoa vihdoinkin saada se plussa, johan tässä ollaan toista vuotta tahkottu :/

Paljon paljon plussaonnea kaikille!!

Vierailija
11/22 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himputti kuinka ikäviä uutisia monelta :( Elokuulle oikein paljon plussia tuulia että saisitte sitten ne pikku Leijona vauvat :)

Itse tässä yritän itseäni tsempata että jaksaisin lähteä pakkaamaan noita tavaroita kun parin viikon päästä muutetaan, mutta eilinen työpäivä imi kyllä kaikki mehut tästä ihmisestä.. Huoh..

Oikein paljon onnea vielä testailijoille, toivotaan että Heinäsirkkojen Odotus lista pitenee :)

Terv.Jenni rv4+6

Vierailija
12/22 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin saapumisesta... onnea elolintusille!! Itsellä on kp 18/26-28. Ei minkäänlaisia tuntemuksia ja olen tosi harmissani sillä ovistuntemuksetkin oli aivan surkeat tässä kierrossa. Tavallisesti limaa tulee ' litrakaupalla' ja oviskivut on sellaiset että köyryyn pistää. Lisäksi olen selvästi huomannut limatulpat ovisvuodon lopulla. Tässä kierrossa ei mitään paitsi ovislimat ja nekin mielestäni tuli myöhään kun kp 12-14 kun tavalllisesti on ollut jo 10-12... Plääh uskon siis etten ovuloinut ollenkaan koko kierrossa... Turhaa siis toivoa mitään plussaakaan.

Mutta on aivan ihana lukea teidän kanssasisarien tuntemuksia, sillä kukaan muu ei oikeasti ymmärrä miltä tuntuu! Tämä oli ensimmäinen kerta kun pinouduin, joten mukavalta on tuntunut kun päivät ovat kuluneet niin nopeasti. Vielä siis rutkasti päiviä jäljellä... taidan minäkin ilmoittautua isänpäivätestailijaksi!!

Häntä pystyy heinäsirkat!

Vauvaksi

Vierailija
13/22 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin tallaamille =(( ja tsemppiä jatkoon. Tääl olis nyt 24/24 ja sain pidettyä aamulla näpit irti testistä! Eli jos ei tän päivän/ens yön aikana ala näkyy punaista, niin sit testaan aamulla. Pitäkää peukkuja bd....*jännittää*

Vierailija
14/22 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin sitten minäkin välillä ilmoittautua. Tuli vaan liian innolla paineltua näppäimiä, kun tuo otsikko karkasi parikin kertaa. Tottunut että rivi vaihtuu Enterillä.

Tänne ei kuulu mitään uutta. Ensimmäisen heinäkuuvauvan kierron siis täti tärveli vierailullaan ja nyt sitten touhutaan sen toisen heinävauvayrityskierron (huh mikä sana) kimpussa. Ja harvinaisen hyvällä aktiivisuudella. Ovistikutkin otin ensimmäistä kertaa käyttöön tähän yritykseen. Nyt menossa kp 11/n. 26 ja vielä ei ole ovikselle plussaa näyttänyt. Missä lienee sekin eksyksissä, vaikka vielähän tuo ehtii. Pientä limoittelua on kyllä ollut havaittavissa. Tämän päivän testaus on vielä tekemättä. Jospa se tänään näyttäisi jo plussaa siihen testiin niin voisi sitten seuraavaksi ryhtyä jännittämään seuraavaa vaihetta. Mutta eipä tässä muuta tällä kertaa.

Tai siis ONNITTELUT KAIKILLE PLUSSANNEILLE (tahtoo jo odotuspuolelle) ja pahoittelut tädin vierailemille.

Sari

Vierailija
15/22 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mikä harmi, kun niin moni on tippunut kelkasta. Loput täytyykin liimata penkkiin ja päästä irti vasta heinäkuussa ;)

Tosin täälläkään en jaksa mitään hillittömiä toiveita elätellä, vaikka periaatteessa oli ehkä paras yrityskierto. Jotenkin on vain negatiivinen fiilis, kun noita pettymyksiä on tullut jo pari kappaletta. Nyt olis kp23/n.30. Rinnat ovat aristaneet oviksesta asti, mikä on mulla ihan normaali kierto-oire (jännä muuten, etten huomannut tätä kuin vasta yrityskierroissa, vaikka rinnat tulee tosiaankin aivan tuhottoman aroiksi). Eilen kävin papa-testissä, toivottavasti kaikki on ok. Sikäli positiivista, että vielä ei ole tullut niitä viime kiertojen kohtukipuja. Mutta senkin näkee varmaan ens maanantaina jumpassa. Viimekierrossa kun jouduin lähtemään kesken pois vihlonnan takia.

Vierailija
16/22 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toivoo lasketunajan olevan 28.7 mutta samalla touhuaa täyttäpäätä ruotsin matkaa heinäkuun alkuun. Mutta ei sitä voi kait seinien sisäänkään itseään jättää ja sen mukaan elämää suunnitella että tärppääkä tai kuinkahan iso silloin olen jo. Eli maha pystyssä toivottavasti ruotsin reissulle ensi kesänä :)

Vierailija
17/22 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei [color=darkorchid]Vauvaksi[/color], huomasin äsken et me mennään tasan samoissa kiertopäivissä ja toivottu LAkin on sama. Jos sä meinaat liittyä isänpäivätestailijoiden joukkoon, niin kai sitten minäkin, elleivät heinävauvatoiveet joudu sitä ennen ferrarin yliajamiksi.

Aloin muuten tänään nappailla Multitabs Special 2+ -vitamiineja. Purkki maksoi hinajaa, mutta kun kyljessä sanottiin, että myös raskautta toivoville niin pitihän niitä ostaa. Tiedä vaikka olis jotain apua... :)

Vierailija
18/22 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee nyt päiväunille,jotta jaksaa sitten ottaa avosylin vastaan iltavuorosta palaavaa isäehdokasta ;) Kun taitaa nuo tärppipäivät kolkutella jo kovaa ovella.

Vierailija
19/22 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan ekaa kertaa tulin kurkkaamaan tänne!!

Viimekuussa pillerit lopetettu ja toinen lapsonen olis haaveissa!

Kierto on nyt 33/28(tai ainakin ennen ollut ton 28) en oo varma onko kiero sekaisin pillereiden lopettamisen takia vai ...=)??! Testata en ole uskaltannu vielä ettei tule isoa pettymystä mutta ens viikolla viimeistään jos täti ei ole tullut kylään! Jotenkin en usko että raskaana olisin koska ekankin tekemiseen meni aikasta kauan!

Vierailija
20/22 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli taas ollut ikävämmän puoleinen päivä monilla...! Jotenkin tuntuu että joka toinen päivä tulee tädit ja joka toinen plussat. Että Ehkä huomenna sit iloisempi päivä =)

Mä olen aivan sekaisin ollut koko päivän, on tullut nukuttua liian vähän koko alkuviikko.. Aamulla ja pari kertaa myöhemminkin on etonut tänään, mutta voipi olla myös tästä väsymyksestä. Huomenna näkee sitten ainakin jotain, jos näkee (TESTIPÄIVÄ). Mutta lähdenpä tästä kaupunkiin ja ostamaan sitä testiä. Taidan hakea sen UniStepin mitä Jenni suositteli.

Niin joo: Onko kellään ollut pakarat kipeet raskauden alussa, eli voiko olla oire?? Mulla on tänään ollut ihan samanlainen tunne pakaroissa kun silloin kun alotin aerobicin. Enkä tasan ole harrastanut liikuntaa varmaan viikkoon!