Minkälaisia opintotukia lukiolaisenne on saanut ?
Jos siis alle 18v. ja asuu kotona? Lapsilisä on meillä juuri loppumassa ja laskuri näyttää 0 euroa Kelan sivuilla, mutt akuitenkin toisaalla sanotaan että tuloraja on 61000 euroa vuodessa emmekä me ylitä sitä.
Kommentit (9)
Pärjäsin siis ilmankin varsin hyvin
saisi mennä asumaan isälleen siinä vaiheessa kun lukio on ohi, ei tule saamaan opontotukea exän tulojen takia.
Itselläni pieni palkka.
Mä suunnittelen että saisi mennä asumaan isälleen siinä vaiheessa kun lukio on ohi, ei tule saamaan opontotukea exän tulojen takia.
Itselläni pieni palkka.
meillä ainakin vaiukutti mun ja nyxän tulot alle 18-vuotiaalle ja yli 18-vuotiaalle ainoastaan mun tulot huomioitiin. exän ei huomioitu missään vaiheessa.
Mä suunnittelen että saisi mennä asumaan isälleen siinä vaiheessa kun lukio on ohi, ei tule saamaan opontotukea exän tulojen takia.
Itselläni pieni palkka.
meillä ainakin vaiukutti mun ja nyxän tulot alle 18-vuotiaalle ja yli 18-vuotiaalle ainoastaan mun tulot huomioitiin. exän ei huomioitu missään vaiheessa.
En tuota edes tajunnut, luulin että koskee vanhempien tuloja olkoot yhdessä tai eronneet.
Pitääkin selvittää hyvissä ajoin, täyttää 17 ensi keväänä, ex mies jatkaa kyllä elareiden maksamista.
Kiitos
Itselläni pieni palkka.
meillä ainakin vaiukutti mun ja nyxän tulot alle 18-vuotiaalle ja yli 18-vuotiaalle ainoastaan mun tulot huomioitiin. exän ei huomioitu missään vaiheessa.En tuota edes tajunnut, luulin että koskee vanhempien tuloja olkoot yhdessä tai eronneet.
Pitääkin selvittää hyvissä ajoin, täyttää 17 ensi keväänä, ex mies jatkaa kyllä elareiden maksamista.
-ed
n.30-50€ kuukaudessa, riippuen oliko äiti edellisten verotustietojen mukaan ollut äitiys/vanhempainvapaalla vai töissä. pienituloinen kuitenkin jokatapauksessa ja uuden puolison tuloja ei laskettu koska kirjoilla eri osoitteissa. v. 2003-2006 olin itse lukiossa.
vanhempien tulojen takia