Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini tekee ruokaa ja loukkaantuu kun ei kelpaa

Vierailija
17.08.2011 |

Äitini jostain syystä tekee meille monta kertaa viikossa ruokaa ja sitten käskee hakemaan ruuat syötäviksi. Kokee varmaan että meillä on rankka arki ja haluaa auttaa, mutta kun ei ole! Ruuanhakumatkaan menee noin 40min eli tekisin ruuat samassa ajassa kuin ne haen. Jos emme hae, niin hän loukkaantuu, vaikka emme ole pyytäneet ruokaa! Lisäksi annokset ovat niin isoja että meidän ei tarvitsisi itse tehdä ruokaa koskaan. Haluan itse päättää mitä syön! Äidin kanssa on joskus niin raskasta...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi selvästi haluaa vain auttaa ja tekee sen miten parhaiten osaa! Minä hakisin kiltisti ja pakastaisin.

Vierailija
2/6 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko hän kanavoida auttamisenhalunsa johonkin muuhun? Kysy olisiko hänellä aikaa tehdä vaikka villasukkia jouluksi ja pari neulepaitaa. Ruuat kun toki ehdit tehdä itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut meillä on vain pieni pakastelokero johon mahtuu vaan muutama rasia. Hän ei muuten osaa neuloa, vain siivota ja kokata...

ap

Vierailija
4/6 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko niitä kaikkia pakko syödä, heitä loput pois mitä ei syödä, niin minäkin olen tehnyt kun tuttavani haalaa kalaa tänne koko ajan, pakasteeseen ei vaan mahdu enää.

Vierailija
5/6 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulette hakemaan niitä annoksia. Auttaisiko ehdottaa hänelle, että ei tekisi valmiita ruokia mutta tulisitte mielellään hänen luokseen syömään vaikka sunnuntaisin? Saisi sitten kattaa pöydän, tehdä jälkiruuat, tavata koko perhettä.

Vierailija
6/6 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mita et itse osaa tai viitsi. Mina tilaisin karjalanpiirakoita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi