Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakennekynnet ei ole mun juttu. Saanko nämä itse pois?

Vierailija
17.08.2011 |

vai pitääkö maksaa pois ottamisesta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että millä vitulla saisin nää pois..puolet irronnu rumasti kun oo kolauttanu johonki tai lasta nostaessa kunti taittunu tosi kipeästi ja irronnu osittain.vittu..

niitä ainakaan vitulla saa pois. Mikä muuten on kunti?

Vierailija
2/5 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kynsiviilalla vääntämällä irti kun olivat hetken kasvaneet, mutta kynnet on sitten tosi pitkään aika järkyn näköiset...

En suosittele kokeilemaan. Mutta kyllä ne pois saa jos haluaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimissa vakisin pida vaantaa pois.

liuota asetoonisessa kynsilakassa noin 5-10min ?? tai kun ovat 'sulaneet' ,ja /tai leikkaa lyhyeksi.

Vierailija
4/5 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen voi kokeilla liotella asetonilla ja hinkata puuvillakankaan palasella pois. Ja viilata sitten jäämiä siistimmiksi.

Itse menisin lyhentämisreittiä, ensin lyhyiksi, ja sitä mukaa kun ne kasvavat, niin viilaisin aina vähän lisää pois, välillä yrittäisin hioa päältäkin ohuemmiksi, etteivät niin erottuisi omasta kynnestä. Jossain vaiheessa kun huoltoväli on mennyt tarpeeksi pitkäksi, niin ainakin osa alkaa varmaan napsua irti ihan itsestään ilman väkivaltaa.

Vierailija
5/5 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että millä vitulla saisin nää pois..puolet irronnu rumasti kun oo kolauttanu johonki tai lasta nostaessa kunti taittunu tosi kipeästi ja irronnu osittain.vittu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi