Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläiset äidit ja tapaaminen

03.11.2005 |

Heippa!

Meillä oli tapaaminen viime maanantaina Hakiksessa kello 13,mutta itse en valitettavsti päässyt.Mitenkä jatkossa...oletteko jo sopineet uuden meetingin ja missä.Tulisin mieleläni mukaan ensi kerralla!

Marsa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

: )

Vierailija
2/6 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olisin kiinnostunut! Olen ollut 2 kk nettipimennossa, mutta kohta se piina loppuu kun pääsemme muuttamaan takaisin omaan kotiin kylppärirempan jälkeen. Jos tämmöinen hesalaismamiryhmä on olemassa, liittyisin mielelläni mukaan ja osallistuisin tapaamisiin!

T: syyskeiju sekä 6 viikkoinen syysvaavi :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla oli muistaakseni 6 tai 7 äitiä vauvoineen ja mukavasti vierähti melkein pari tuntia. Uusi aika sovittiin eli se on 14.11 sama paikka ja aika eli sanomatalon Waynes coffee ja klo:13.00. Eli mukaan vaan!

Vierailija
4/6 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se tapaaminen on siis Hakiksen Ympyrätalossa,missä siellä on Waynes Coffee...oon kai täys juntti kun en tiedä?!Kävimme isyydentunnustukseessa Hakiksessa enkä nähnyt Ympyrätalossa Sitä kahvilaa...jelppaatko ummikkoa hiukan!

Marsa

Vierailija
5/6 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanomatalo on Elielin aukiolla, rautatientorin vieressä.

Minäkin yritän tulla tapaamiseen : )

Vierailija
6/6 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kyllä muistaakseni sinun aloittamasi ketjun mukainen tapaaminen elielinaukion sanomatalossa tän viikon maanantaina. Mutta teillä oli kai sitten joku toinenkin tapaaminen ;) Mutta tervetuloa kuiteski kaikki halukkaat myös keskustaan.