mies ei osaa tehdä ruokaa!!!!! auttakaa!!!!!!!!
MENI HERMO!!!!!
mies (30v) on kasvissyöjä. hän osaa tasan yhden ruokalajin joka on se että papuja tomaattiliemessä sekoitetaan soijarouheeseen ja keiteään.
luulisi kasvissyöjän perehtyvän vähän ruooan tekoon.
nytkin teki muka kasvismakaronilaatikon johon laittoi vain sipulin ja tomaattimurskaa. ei soijarouhetta. ei osaa tehdä edes salaattia.
tästä on kehkeytynyt kriisi. en suostu aina olemaans e joka tekee ruokaa enkä suostu syömään paskaa, jos pienellä avojen käytöllä saisi tehtyä aivan kohtuullista ruokaa. se kävi ruokakurssillakin eikä tainnut oppia mitään.
mitä mä teen????? en jaksa sitä että pyydän sitä muistamaan, olen kerännyt ohjeitä, olen sanonut, ollaan tehty ruokaa yhdessä. Mikään ei auta.
toi ruoka-asia on ku vittuilua.
Kommentit (10)
kasvissyöjä jota ei kiinnosta mitä se syö ja mikä on terveellistä ja miten saadaan riittävät protskut. jne.
Nykyään ohjeet on niin selkeitä, ettei kukaan sisälukutaitoinen voi olla oppimatta.
myös netti on myös täynnä paskoja ohjeita ja jos ei välitä itse ajatella vaan tekee jonkun peräkammarin pojan ohjeella niin ei hyvä tule.
Ensiskin 99% tapaamistani kasvissyöjistä syö juuri kuvatunlaista roskaa. En ole ituhippi, mutta silti minua kauhistuttaa miten huonosti ruokaa osataan valmistaa.
Toiseksi makarooni ei ole mitään kasvisruokaa, koska kananmuna on pastan raaka-aine.
Terv. mies ja valurautapata.
Jos sun mies teki kasvismakaronilaatikon, johon laittoi sipulin ja tomaattimurskaa, niin mitä sä siitä riehut? Olisit syönyt ilolla. Ei sitä soijarouhetta ole pakko joka päivä syödä, vaikka kasvissyöjä olisikin.
Ja mitä sä "pyydät muistamaan, keräät ohjeita, sanot neuvot ja sekaanut joka asiaan? Anna sen tehdä itse. Kyllä se vähän kerrallaan oppii, kun lopetat sen päsmäröinnin. Ja säkin kestät sen kyllä, kun vähän keräät itsestäsi sitä aikuista suvaitsevaa ihmistä.
Ja miehelle valurautapannuineen: joissain pastoissa on kananmunaa. Toisissa taas ei ole.
"joissain pastoissa on kananmunaa. Toisissa taas ei ole."
Näin on, se on pastaa jossa on kananmunaa, ja se jotain muuta jossa ei ole. ;)
Terv. rautapannullinen äijä taas.
Jos sun mies teki kasvismakaronilaatikon, johon laittoi sipulin ja tomaattimurskaa, niin mitä sä siitä riehut? Olisit syönyt ilolla. Ei sitä soijarouhetta ole pakko joka päivä syödä, vaikka kasvissyöjä olisikin. "
just ja jos se ei osaa sitä käyttää missään muussa ku hirveessä papupaskassaan, ei se oikeasti ole kovin ruokaisa jos on hitosti makaronia ja yksi vitun pieni sipuli kun makaronilaatikkoon voi laittaa aika monenlaista juttua. 2vuotta nyt kestänyt, niin milloinkahan se oppii??
jos se nyt ei saatana osaa niin ei vissin olis pitänyt edes auttaa. tulkaa joku hakeen omakseen hyvän kokin jos kelpaa.
intialaiseen ruokaan, joka on usein maukasta vaikka on kasvisruokaa. Keittokirjoja on mutta hakuammuntaa mistä löytää hyvän ohjeen. Soijapaloista saa hyvää kun paistaa ne samoin kuin broilerin, maustaen yhtä hyvin ja rasvaa käyttäen. Muutenhan se on korviketta, ei maukas oma ruoka-aineensa. Erilaiset gazpachot on hyviä kun niihin tottuu ja hiukan suunnitteluahan ja mausteita tuo vaatii.
T: isä joka hoitaa pääosin perheen kokakukset
Ensiskin 99% tapaamistani kasvissyöjistä syö juuri kuvatunlaista roskaa. En ole ituhippi, mutta silti minua kauhistuttaa miten huonosti ruokaa osataan valmistaa.
Toiseksi makarooni ei ole mitään kasvisruokaa, koska kananmuna on pastan raaka-aine.
Terv. mies ja valurautapata.
kuulostaa kyllä vittuilulta. Saa sut tekemään ruoan, kun "ei itse osaa". Mun mies ei osannut kuin yhden ruokalajin: pihvi ja ranskalaiset, mutta opetteli tekemään ruokaa, kun tapasi mut. Ja mä olen vielä kasvissyöjä. Nyt sujuu makaronilaatikot ja muut arkiruoat. Vaikea uskoa, ettei joku oppisi.