palstalla vain idiootteja
koskaan ei saa järkevään aiheeseen kuin 2 vastausta.
jos laitan tänne otsikon "onko minulla hyvä vako" niin saan 10000 kävijää.
Olette säälittäviä ihmiset, todella säälittäviä
Kommentit (10)
Asiallisiin kysymyksiin ei välttämättä riitä asiantuntemusta kovin monella. Älämölökysymyksiin taas voivat kaikki tyrkyttää mielipiteitään. Viihdettähän tämä palsta on.
koskaan mitään kato mun mulkkuani viestejä ym.
eli kyllä olen siis poikkeus.
joten minäkään en siis ole idiootti? En kyllä avaa mitään muutakaan, joka ei kiinnosta.
eli kyllä olen siis poikkeus.joten minäkään en siis ole idiootti? En kyllä avaa mitään muutakaan, joka ei kiinnosta.
Viihdettähän tämä palsta on.
sitä asiallista keskustleua vasrmasti jokainen käy lähes päivittäin monestakin aiheesta. tää on hyvä paikka välillä olla vähän asiatonkin :D kaikkea ei pidä ottaa niin vakavasti
Mä oon kyllä jo pidemmän aikaa ajatellut, että av on varmaan laskenut meidän jokaisen äo:ta kymmeniä pykäliä. Kiitos aivottomuudesta rankan työn vastapainoksi! :D
eli kyllä olen siis poikkeus.joten minäkään en siis ole idiootti? En kyllä avaa mitään muutakaan, joka ei kiinnosta.
Esim. idiootti on termi, jota ei kliinisessä psykiatriassa enää käytetä, mutta ennenmuinoin se tarkoitti vaikeasta älyllisestä kehitysvammasta kärsivää ihmistä, jolle mm. lukutaito oli mahdottomuus hankkia.
Mielestäni onkin ap:lta harmillisen alatyylistä käyttää termiä tälle palstalle kirjoittelevista ihmisistä, jotka kuitenkin enimmäkseen osaavat lukea ja kirjoittaa, ja jotkut jopa pysyä asiassa.
Esim. idiootti on termi, jota ei kliinisessä psykiatriassa enää käytetä, mutta ennenmuinoin se tarkoitti vaikeasta älyllisestä kehitysvammasta kärsivää ihmistä, jolle mm. lukutaito oli mahdottomuus hankkia.
Mielestäni onkin ap:lta harmillisen alatyylistä käyttää termiä tälle palstalle kirjoittelevista ihmisistä, jotka kuitenkin enimmäkseen osaavat lukea ja kirjoittaa, ja jotkut jopa pysyä asiassa.
eli kyllä olen siis poikkeus.