Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

monellako mies jäi hoitamaan lasta vuodeksi?

Vierailija
17.08.2011 |

me ollaan sovittu että olen 6kk ä-lomal ja mieheni sitten 1v jotta pääsen töihin. hän on ollut 10v työelämässä joten ei haittaa olla pois.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta työpaikan vaihdos sattui juuri samaan aikaan, joten ei ehtinyt olla kuin pari kuukautta.

Vierailija
2/9 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia kotona yhteensä 2v. (Eri aikoina.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies jäi ekasta kotiin, kun esikoinen oli 8 kk ikäinen (sain pätkätöiden tilalle vakituisen työpaikan) -> meni töihin, kun jäin äitiyslomalle Esikoinen oli silloin 2 v 4 kk.

toisesta kotiin, kun lapsi oli 1,5 v->3 v.

Ja kolmannesta kotiin, kun lapsi oli 2 v -> 3 v.

Mulla ei ole ollut mitään ongelmaa jättää miehelle vauva hoitoon - paitsi imetysajat.

Vierailija
4/9 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona oli myös 4v, 11v, 12v ja 17v olivat koulussa.

Vierailija
5/9 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vain 8 kuukautta.

Vierailija
6/9 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhtaasti rahallisista syistä, varmasti olisi jäänyt kotiin jos olisi voinut. ja toisaalta, kotona olo on mun unelmaa, joten en siitä hevin edes luopuisi ;)

Vierailija
7/9 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vuorotteluvapaalla puoli vuotta, kun toiseksi nuorin oli 2-v, itse olin hetken aikaa töissä. Kovasti tykkäs olla. Muita kertoja ei ole ollut, kun tykkään itse olla kotona ja mieheni palkka on hiukan erilainen, kun omani. Mieheni on suositellu tosi monelle, että jos vaan mahdollista miehen jäädä hetkeksi kotiin hoitamaan lapsia, kuulemma avautuu ihan uusi maailma.

Vierailija
8/9 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kotona 2,5 vuotta ja mies puoli vuotta.

Vierailija
9/9 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kanssa oli puoli vuotta ja sitten toisen lapsen jälkeen kun menin töihin niin hoiti molempia kotona 1,5v.