Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua, minun vika???

Vierailija
16.08.2011 |

Eli ei ole kiinnostanut seksi pariin viikkoon lähes ollenkaan, pari kertaa ja nekin pitkin hampain.

Ennen harrastettiin seksiä n. kerran päivässä.

olen alkanut ajattelemaan onko minussa vika.

riitoja myös ollut keskimääräistä enemmän, myös ehkä osasyynä siksi, että miestä ei kiinnosta ja minä loukkaannun ja sellainen kierre sitten..

onko muilla samanlaisia kokemuksia?

missä voisi olla vika? turhauttaa todella paljon, ja kun miehen syyt vat tyyliin tällaisia: "on kuuma" "on joka paikka kipeänä" jne...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette ja onko aiempaa kokemusta vastaavista ongelmista?

Pari viikkoa on todella lyhyt aika, joten parhaiten tuosta voi päästä, kun antaa olla sen seksin jonkin aikaa ja sitten kun taas miestä itseään kiinnostaa, niin voi tehdä aloitteen. Turha kerätä painetta miehelle puhumalla liikaa asiasta.

Vierailija
2/4 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös ajoittain kausia ja mieheltä tulee syitä tyyliin "liian kuuma", "just söin mahan täyteen", "ei paneta"... Yritä kehitellä jotain romanttista tai yhteistä tekemistä, äläkä painosta pelkkään seksiin. Onko miehellä joitain huolia, stressiä? Sekin voi vaikuttaa... Älä loukkaannu siitä ettei mies halua. Et varmaan joka kerta ole itsekään halunnut..;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli ollut vuosia tod vittuuntunut, koska minä en ollut koskaan tehnyt aloitetta. Hän oli loukkaantunut siitä ja oli vaan päättänyt, että nyt tämä loppuu, koska se söi hänen itsetuntoaan. Mies lopetti seksin tuon takia ja samalla kun minä olin lihonnut ensitreffeistä 56 kilosta 80 kiloon ja selluliitti heilui jne niin häntä oli alkanut inhottamaan koko seksi. No se ei tuosta enää parantunut eli ehkäpä oli oma vikani minun tapauksessani.

Vierailija
4/4 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymppisiä ollaan 3 vuotta yhdessä.

ymmärrän kyllä että pari viikkoa ei kuulosta pitkältä, mutta hämmentää yhtäkkinen muutos.

itse olen ollut lähes aina se joka tekee aloitteen, myös häiritsee se, että mies ei lähes koskaan. Silti on kyllä aiemmin suostunut.

Aloitteita olen yrittänyt tehdä, mutta en ole alkanut jauhamaan sen kummemmin, kun on kieltäytynyt. En ainakaan tiedä, että erityiiä huolia olisi, ehkä nuo riidat ovat ainoa sellainen joka voisi vaikuttaa..