Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinteistövälittäjä vastaa kysymyksiisi hetken.

Vierailija
16.08.2011 |

Mikä asuntosi myynnissä, uuden ostamisessa askarruttaa eniten?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yhden 100 000 e kämpän myytyä on kk palkka kasassa. Ajattelin itse ryhtyä alalle, asuntokauppalaki on 100 % ulkoaopittu kun meidän välittäjä ei tehnyt mitään tai ottanut mistään vastuuta, ei edes oikeudenkäyntiin tullut, ei kertonut ostajalle vikoja joista välittäjälle kerrottiin jne. Tolla alalla saa helppoa rahaa ilman minkäänlaista vastuuta. Tämäkin välittäjä on tänä päiv

nä suomen ymmärtääkseni paras välittäjä. Tiedän häneltä monta tällaista kauppaa jossa huijannut ostajia ja myyjiä. Kertoo vaon hyvät asiat tilaneen mukaan. Itse en ole noin törkeä, siksi ehkä en pärjää alalla. Tosin myi meidän kämpän 40 % kalliimmalla kuin op: n välittäjä antoi arvioksi...

Vierailija
22/24 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin siis. "Emmä tiiä, kai se niissä papereissa lukee", oli vastaus;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjällähän on kiinteistökaupassa (talo) 5 vuoden vastuu, eikö?

Jos siis remontoidessamme vuosi sitten ostettua taloa, löydämme selvää kosteusongelmaa tms. niin onko myyjä korvausvastuussa? Myyjä on itse rakentanut talon, sekä remontoinut sitä vuosien varrella.

Taloon tehtiin kuntokartoitus, mutta jokaiseen huoneeseen ei tehty porauksia tms.

Vierailija
24/24 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- miksi välittäjät myyntisopimusta kärttäessään lupaavat hyvää hintaa, mutta heti kun sopimus on allekirjoitettu ja ruvetaan sopimaan näytöstä niin ehdottavatkin että "jos kuitenkin laitettasi hintapyyntö hieman alhaisemmaksi" - tuo on käynyt meille joka kerta, ja siis jo ennen ensimmäistäkään näyttöä

- mikä se välittäjän vastuu lopulta on? Hän muka "perehtyy" asioihin, ts. huolehtii että on lakisääteiset asiakirjat - mutta entäs jos niissä on virheitä, kenen on vastuu? Meille välittäjä väitti että puoliksi meidän (myyjän) ja puoliksi heidän, vaikka olin kyllä suullisesti sanonut että ihmettelin erästä kohtaa isännöitsijätodistuksessa