Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saan rahaa?

Vierailija
16.08.2011 |

Tuleva tili menee kaikkistellen laskuihin. uuden asunnon takuuvuokra nielee loput säästöt.

ideoita miten talous taas kuntoon?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hawkinsbux.com/?r=sarppa8888

Varmasti tulee rahaa :)

Vierailija
2/8 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pidät sienistä, niistä saa nyt hyviä ruokia. Puolita lihan kulutus, jatka kastikkeita yms jollain edullisella juureksella tai tms. Mä katson kaupassa yleensä esim. maitorahkojen tms. vikat myyntipäivät ja haen niitä silloin -30% hinnalla sillä ne säilyvät helposti viikon-kaksi parasta ennen päivää jälkeen. Sekaan vaikka puolukoita. Puuro on teveellistä ja edullista yms.

Sit tietty voisit yrittää hakea lisää maksuaikaa laskuihin. Puhelinlaskuakin voi siirtää yleensä netissä yms. Sitten teet niitä yövuoroja niin saat niillä rahoilla maksettua laskut eikä tarvitse pyytää rahoja etukäteen jos se tuntuu nololta.

Ja laita kirjoja huutikseen, etenkin lastenkirjoja ja "teema"kirjoja esim. ompelusta, sisustuksesta yms, ne menee ainakin mulla hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietit, mitä laskuja voisit karsia.. ettei niitä laskuja siis tulis.

pyydät keikkatyötä, jos pystyt tekemään.. lisää työvuoroja tms.

Vierailija
4/8 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän yövuoroja ja pyytää ne rahana. Tähän asti ne on annettu aikahyvityksinä.

Vierailija
5/8 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy ilmotuksella heti jotain pois?hhuutonettiin jotain myyntiin?pullojen keruuta?voi ei,tsemppiä sulle!

Vierailija
6/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppispöytä jo on.

Mankelin voisin koettaa myydä myös, tulostimenkin.

Noista ei kyllä hirmuisesti tule..

Monitoimikoneenkin päätin roudata kirppikselle.

Vierailija
7/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sama tilanne. Pienestä takapakista menee talous kuralle pitkäksi aikaa, kun tulot on pienet ja jokainen kuukausibudjetti on suunniteltu euron tarkkuudella.

Minä saan talouden kuntoon siten, että myyn huutiksessa lasten pieniksi jääneet vaatteet paketteina ja niistä kertyykin,koska paketeissa on hyväkuntoiset talvivaatteet ja kengät. uudet olen ostanut keväällä alesta/löytänyt kirpparilla, joten huutiksesta jäädyt rahat tosiaan jää muuhun käyttöön, eikä mene heti uusien vaatteiden hankintaan.

Ja sitten odotan puolukan kypsymistä. en ole laskenut ensi kuulle lainkaan ruokabudjettia, sillä joka viikon ruokarahat ajattelen saavani käteisellä kun joka maanantai kun myyn puolukat.

Harmi, että kuluja on silti tulossa enemmän kuin kestäisi maksaa..

Vierailija
8/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne suuret tulot vaan pienet menot...

Mieti missä voisit säästää? Monet esim. lottoavat suuren rahan toivossa, mutta jos nekin rahat laittaisi purkkiin säästöön joka viikko voisi se pieni lottovoitto tulla.

Toinen säästövinkkini liittyy ruokaostosten keskittämiseen tietystä kaupasta, josta voisi samalla kerätä bonuksia.

Ruokaostoksissa muutenkin kannattaa miettiä vaikka viikon ruokalista etukäteen ja tehdä ostokset suunnitelmallisesti sen mukaan.

Näitä noudatan itse ja olen suunnitellut noudattavani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä