Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri höpöttää lapsestaan koko ajan, ärsyttää..

Vierailija
16.08.2011 |

Tilanne on se, että meillä on melkeen samanikäiset lapset, eroa on 3 päivää. Hänen syntyi laskettuna aikana, meidän pari viikkoa etuajassa. Ja nyt kun joskus olen maininnut, että meidän "Pekka" on oppinut seisomaan, niin hän tulee ja lyttää saavutuksemme 6-0. Toteaa vain aijaa, no meijän "Ville" seiso jo kuukaus sitte ja nyt kävellään jo kovastin. Mä ymmärrän sen, että lapset kehittyvät omaan tahtiinsa ja me tullaan pikku hiljaa perässä. Mutta se mikä asiassa ärsyttää on, että joka kerta kun mainitsen jotain pojastamme niin hän kehuu omalla pojallaan ja vähättelee meitä. Sillon kun hän mainitsee jotain pojastaan, niin emmä lähe sillon puhumaan omastani mitään, koska se on hänen hehkutus hetkensä.

Meillä tullaan pikku hiljaa perässä ja olen erittäin tyytyväinen tahtiin. Hän kehuu koko ajan lastaan ja pitää tätä muita parempana ja sikäli jollen kysy hänen lapsestaan mitään, mitä on esim. tänään tehny niin kertoo kaikki ja loukkaantuu kun asia ei minua kiinnosta..

Ärsytys piti purkaa jonnekkin, joten tein sen tänne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kaikki mammapiirit. Kannattaa pysyä kaukana. ;)

Vierailija
2/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kaikki mammapiirit. Kannattaa pysyä kaukana. ;)

Joo no niistä piireistä olenkin pysyny visusti kaukana, nyt ehkä saatan käydä perhekerhoissa kun lapsi kasvaa ja saa kavereita, tätä aikaisemmin en oo ees halunnu mennä käymään kun en jaksa sitä, että jokainen mamma kehuu omaa lastaan ja muitten asiat ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tilanteessa kaverini ei puhu ehkä IHAN noin kärkkäästi. ;)

Meillä pojat molemmilla, yks päivä ikäeroa. Ja tämä on toinen lapsemme, ja huomattavasti rauhallisempi kuin ensimmäisemme. Ja oppiikin kaikkea aika myöhään. Mutta kylläpä kaverini poika on kävelly jo 9kk kuisena!!! (oikeasti 10kk, mutta kait se pitää vielä vähän liiotella ni kuulostaa paremmalta.;))

Ja kuinka hänen lapsensa on niin söötti ja ei halua mitään pahaa kenellekkään! Ja muiden samanikäiset vauvat on vaan sellasia räsynukkeja, ei mitään selkärankaa ja ovat ihan pikkuvauvoja! Mutta meidän poika....... huoooooh.!

Ymmärrän sua. (;

Vierailija
4/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä kehun omaani; kun on kotiäitinä se päivän suurin juttu kun lapsi oppii taputtamaan tai sanoo uuden sanan....

Saatan innostua kertomaan, milloin meillä opittiin tuota, kun joku kertoo lapsensa oppineen jotain. Minusta se on normaalia, en kokoajan mieti sanojani ja kyttää itseäni. Olen rento. En kyllä ota sitä vertailuna, jos kaverini sanoo, et heillä kans juodaan ite nokkamukista.. Ennemminkin ihastelen, et eiks oo kiva kun ne juo jo ite!

Mutta oon kyllä kiinnostunut myös toisen lapsesta;

kyselen, ihastelen ja ihmettelen uutta opittua. Mut toi sun alotus vaan kuulosti jotenkin sille, et apua! Minä oon tuommonen :D :D Ehkä sä itsekin oot hieman herkkä, tai sit sulla tosiaan on tosi ankee kamu ;)

Vierailija
5/5 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä kehun omaani; kun on kotiäitinä se päivän suurin juttu kun lapsi oppii taputtamaan tai sanoo uuden sanan....

Saatan innostua kertomaan, milloin meillä opittiin tuota, kun joku kertoo lapsensa oppineen jotain. Minusta se on normaalia, en kokoajan mieti sanojani ja kyttää itseäni. Olen rento. En kyllä ota sitä vertailuna, jos kaverini sanoo, et heillä kans juodaan ite nokkamukista.. Ennemminkin ihastelen, et eiks oo kiva kun ne juo jo ite!

Mutta oon kyllä kiinnostunut myös toisen lapsesta;

kyselen, ihastelen ja ihmettelen uutta opittua. Mut toi sun alotus vaan kuulosti jotenkin sille, et apua! Minä oon tuommonen :D :D Ehkä sä itsekin oot hieman herkkä, tai sit sulla tosiaan on tosi ankee kamu ;)

Ja sä tottakai puolustat asennettas jos kuullostat samalta ku kaverini. Ymmärrän sen kyllä, ei en ole herkkä. Olen totaallisen kyllästynyt siihen, että joudun koko ajan kuuntelemaan hänen lapsensa juttuja mitä on tehnyt ja mitä on oppinut jos puhun omasta lapsestani. Silloin kun kaveri tulee sanomaan lapsestaan jotain, että on oppinut niin tottakai kehun toisen lasta, mutta en lähde puhumaan sillon omasta mitään.