Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alaselässä mutku- ikää 27... välilevynpullistuma?

Vierailija
16.08.2011 |

Ei pysty nostelemaan taaperoa enää ollenkaan...Ihan puiden takaa tuli tämä selkäkipu. Voiko oikeasti tän ikäisellä olla jo selkä paskana?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti ole.

Vierailija
2/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noidannuoli, sano lääkäri mullekin tänään. Itsehän ajattelin, että välilevy on pullistunut, tai ehkä koko selkäranka katkennut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla meni 26 vuotiaana, nyt olen 28. Just penskojen nostelusta. Olen urheilua harrastava mies. Selkä on nyt ihan ok, kunhan vaan jaksaa tehdä vatsalihaksia.

Yllättävän monella on selkäkipuja jo nuorena. Suosittelen vahvistamaan syviä vatsa/selkälihaksia esim. pilates liikkeillä.

Vierailija
4/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta sitten olin viikon sängyssä ku ylös yritti nousta oli kipu niin kova että menin ihan paniikkiin, kauhea hysteria itku ku ei meinannu edes takas päästä makuulle.. Pikkuhiljaa ku väkisin liikuntaa ja liikuntaa. Nyt selkä aika hyvässä jamassa kun muistaa liikkua paljon! Mainitaan nyt vielä etten ole ylipainoinen. Hyvähän se selkä on käydä lääkärissä näyttämässä ja saa sitten kipulääkkeitä jos on tarvis, todennäköisesti sanovat lihasperäiseksi.

Vierailija
5/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en kyllä syöväksi epäillytkään :)

mutta kyllä tuo välilevyn pullistuma pelottaa mutta toivottavasti nyt ei ole sitä. Liikuntaa on kyllä tosiaan jäänyt vähemmälle näin mammaikana. Ennen raskautumista ja lapsen syntymää olin tosi hyvässä kunnossa joten rappeutumista on kyllä tapahtunut :)

Pakko kai ruveta tekemään lihasharjoituksia (kunhan tää selkä toivottavasti paranee) että jos jotain vielä olisi pelastettavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän