Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotelliaamupalasta ajattelet...

Vierailija
16.08.2011 |

A) Ihanaa, pääsee aamiaiselle! Ottasko ekana paahtoleipää... tai... aloittaiskos sittenkin hedelmistä? Tai kyllä kahvin kanssa joku herkkusämpylä herkkupäällisin, niin ja ihan ekaks tuoremehu!

B) Jaa, pitääpä syödä runsas aamiainen niin jaksaa.

C) Voi haukotus, taas nämä samat murot ja leikkeleet!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei taas sitä tungosta ja älämölyä. Vihaan sitä, että aamu alkaa hässäkässä ja vieraiden ihmisten keskellä. Siunattu huonepalvelu onneksi pelastaa.

Vierailija
2/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit vaan että jahas, täytyis herätä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...kahvia. kahvia. KAHVIA! kahvia, kahvia..."

Vierailija
4/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun olin hotelliaamiaisella, ei siellä ollut ketään muita kuin minä ja mun mies, vaikka oli arkiaamu. Kello oli 6.30.

Vierailija
5/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin ulkomailla on tärkeeä tankata aamulla, että jaksaa kierrellä nähtävyyksissä koko päivän.

Vierailija
6/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.00 aikaan. Voi kiesus.

Vierailija
7/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai siellä 6.30 olekkaan, mutta meneppä 9.00 aikaan. Voi kiesus.

Siksipä tuntuikin niin taivaalliselta olla kaksin isossa hiljaisessa salissa.

Vierailija
8/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko syödä pekonia ja nakkeja, munia kunnolla että jaksaa sitten iltaan asti, tuoremehua ja sämpylää.

Vierailija
9/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. ulkomailla olen ollut niin upeilla hotelliaamiaisilla, että silloin tuo a-vaihtoehto on lähempänä. Eksoottisia hedelmiä valmiiksi kuorittuina/pilkoittuina, kahvi tarjoillaan pöytään, leivät ja niiden päälliset on luksusta jne. Tuollaisella aamiaisella haluaa nauttia tunnelmasta ja erityisesti hienoista mauista.

Jos taas olen ihan perushotellissa, jossa ihan perusaamiainen, niin sillon yleensä ajattelen lähinnä, että pitääpä syödä paljon että jaksaa. Varsinkin näissä kotimaisissa ketjuhotelleissa on aina samat ruoat aamiaisella, eli ihan perustuotteita, ei mitään speciaalia.

Vierailija
10/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paljon, kun ei joudu sitä aamiaista itse tekemään! :)

Vierailija
11/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

napaan ja menoksi.

Vierailija
12/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti ja tietenkin vähän beetä mukaan. Eli oijoi niitä ihanuuksia ja mätetään navan täydeltä koko rahan edestä.

Vierailija
13/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt kun en enää syö muuta lihaa kuin kalaa, olen siirtynyt B:n puolelle. Aika huonosti tahtoo tavallisista hotelleista syötävää löytyä.

Vesileppis taitaa olla ainut, jossa aamupalapöytä on ollut kasviksiin ja kalaan tyytyvällekin A.

Vierailija
14/14 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on A, ilman kahvia tosin, mulle teetä. Joskus ehdottomasti B, mutta olen ollut myös hotellissa missä oli niin köyhät vaihtoehdot, että siellä se oli loppuviikosta C.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi