Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö lapsettomia...

Vierailija
16.08.2011 |

... niin tyhminä ja itsekkäinä etteivät voi millään ymmärtää lapsellisten ongelmia? Pidätkö itseäsi parempana ihmisenä jos sinulla on lapsi(a)? Nyt kun minullakin on lapsi, saanko sinulta enemmän "respektiä" mitä en ennen saanut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavoin lapsellisten asioita.

Ja yksilapsiset on kyllä vähän vielä samaa kastia...

Vierailija
2/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lastenkasvatus, saati niiden tekeminen, ole mitenkään vaikeaa tai kunnioitettavaa, se on täysin luonnollista ja sen voi kuka tahansa ymmärtää, oli omia lapsia tai ei. Päinvastoin musta tuntuu että lapselliset on monesti tyhmempiä lastenkasvatuksessa, me ollaan niin omaan napaan tuijottajia ettei aina nähdä miten erilaisia luonteita ja tapoja eri perheissä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen sitä mieltä, etteivät he voi ainakaan täysin ymmärtää lapsellisten ongelmia. Tämä perustuu ihan omaan kokemukseen ajalta, jolloin olin lapseton.

Kaikki saavat minulta yhtä paljon arvostusta, oli lapsia tai ei. Suurin osa kavereistani ovat lapsettomia enkä ole koskaan edes ajatellut, että olisin jotenkin parempi kuin he. he ovat päättäneet pysyä lapsettomina, eivät ehkä ole vielä löytäneet kumppania ja yksi kaveri on sellainen, joka ei edes voi saada omia lapsia.

Vierailija
4/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan. Tyhminä ja itsekkäinä tai itseäni heitä parempana. Etkä myöskään saa enempää respektiä ainakaan vain sen vuoksi, että sulla on lapsi! :D

Katsos nyt ekaa vastaajaakin: minullakin on vain yksi lapsi, enhän mä itsekään tiedä mitään... ;) Tällaista asennetta itse yritän välttää.

Vierailija
5/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä lapsettomia yhtään huonompina tai parempina kuin lapsellisia :)

Mutta sen kyllä sanon, että lapseton ihminen ei voi ikinä olla niin onnellinen kuin lapsellinen.