Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö mun maksaa mun tytön poikaystävän vakuutusmaksuja?

Vierailija
16.08.2011 |

On kyse siis autosta joka on pojan äidin nimissä sen takia kun poika ei vielä ole täysi-ikäinen ja on siis ajokortiton, mutta auto on kuitenkin pojan auto.

Oma tyttö sai kortin keväällä ja on nyt ajanut paljon sillä pojan autolla, bensoja on maksanut. Nyt pojan äiti soitti mulle viikonloppuna ja oli sitä mieltä että kun meidän tyttö sillä autolla ajaa niin hänen mielestään meidän pitää maksaa siitä vakuutusmaksuja. Mä olin ihan että mitä?

Eihän se äiti itsekään niitä maksa vaan poika ihan itse.

Mua jäi vaivaamaan tää asia. Pojan kanssa kun juttelin niin se oli itse sitä mieltä että äiti ei olisi saanut soittaa ja puuttua asiaan ja pojalla itsellään ei ole mitään vaatimuksia. Että tällästä.

ps. meillä on myös auto millä lapset voi ajaa mutta jostain tää meidän tyttö on nyt ajellut paljon poikaystävänsä autolla. Tosin siitä tuli nyt loppu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka bensat maksaisikin, niin tuleehan myös huoltokuluja jne. Vai onko tuo poika ollut aina mukana? sitten tietty eri juttu.

Vierailija
2/11 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vaatimuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän sitä käyttääkin, mutta jos auto on kuitenkin ollut poikaystävän JA ajelut poikaystävän kanssa, eikä siis niin että tyttösi on mennyt kouluun jne ja auto on seissyt vaan teidän pihassanne, niin sitten ei.

Eli jos auto on ollut tavallaan sun tytön yksityiskäytössä, niin sit olis reilua maksaa vakuutuskin.

Vierailija
4/11 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisten lastenne asioita??!

Vierailija
5/11 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse kyllä ottais kuuleviin korviinikaan tuollaisia naurettavia vaatimuksia. Pojan vastuulla on auto JA se ketä sillä ajaa.

Vierailija
6/11 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän sitä käyttääkin, mutta jos auto on kuitenkin ollut poikaystävän JA ajelut poikaystävän kanssa, eikä siis niin että tyttösi on mennyt kouluun jne ja auto on seissyt vaan teidän pihassanne, niin sitten ei.

Eli jos auto on ollut tavallaan sun tytön yksityiskäytössä, niin sit olis reilua maksaa vakuutuskin.

samaa mieltä

Vierailija
7/11 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuskaa vaan poikaa niin ei.

Vierailija
8/11 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan tartte maksaa. Jos poika antaa autoaan lainaksi niin sitten antaa. "Tyttöystävä käyttää ilmaiseksi pojan autoa" haloo! Kai maksatat teidän kotivakuutuksesta osan pojalla jos se yöpyy teillä? Ja mites sähköt, asumiskulut yms.

Vähän taas kohtuutta peliin.

Vierailija
9/11 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka bensat maksaisikin, niin tuleehan myös huoltokuluja jne. Vai onko tuo poika ollut aina mukana? sitten tietty eri juttu.

Omat lapset käy lukiota ja menevät aamulla yhdessä omalla autolla kouluun, mutta päivän jälkeen on ajelleet pojan autolla.

Meidänkin auton kyydissä istuu yhtä sun toista nuorta, mutta ei mulle ole ikinä tullut mieleenkään että mä lähtisin niiden vanhemmilta peräämään vakuutusmaksuja.

Vierailija
10/11 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajelin poikaystävän autolla 18v. Maksoin vain bensat. Tosin poikaystävällä eikä poikaystävän äidillä ei ollut korttia ja hänen isänsä halvaantui, joten olin myös kuskina tarvittaessa. Auto oli siis omassa pihassa ja kuljin sillä kouluun yms mutta aina tarvittaessa kuskasin poikaystävän perhettä ja auto oli heillä käytössä jos tarvitsivat. Enkä kokenut huonoa omaa tuntoa silloin enkä kyllä nyttenkään. Bensat tietenkin maksoin mutta en vakuutuksia.

Vierailija
11/11 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttösi poikaystäväkin häpeää mutsinsa touhuja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi