Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aktiivinen työtön?

Vierailija
16.08.2011 |

KuInka moni työtön itse aktiivisesti soittelee työnantajille js kysyy töihin? Itse sain oman vaki paikan niin kun firmassa oli päätetty palkata ilman avointa hakua joku sopiva. Ja ei mikään huono työ kyseessä todellakaan. Satuin vain soittamaan oikeaan aikaan. Mutta tuntuu että tää aika harvinaista. Haetaan vain avoinna oleviin paikkoihin joiin satoja muitakin hakijoita tai ootellaan työkkärin auttavan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin aloilla on vaan oltava julkinen haku, eli paikka on laitettava julkisesti avoimeksi, vaikka siihen olisi päätetty siirtää joku talon sisältä. Siksi kysely on hyödytöntä, ehkä sijaiseksi voi päästä.

Mutta kyllä niitä aktiivisia kyselijöitä on. Olen itsekin ollut sellaisessa työssä, että toisinaan niitä kyselyjä ja avoimia tuli viikottain.

Ei työkkäri ketään auta työnsaannissa, ja se lienee selvää kaikille työnhakijoille. Vain epätoivoisimmille tapauksille yritetään saada harjoittelu- tai koulutuspaikka, muut saavat tulla toimeen omillaan. Vain silloin tarvitaan työkkäriä välikätenä, kun kyse on jostain tukipaikasta, kuten vuorotteluvapaan sijaisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi