Jos et ottanut toiselle lapselle äitiyspakkausta, mitä piti ostaa vauvalle lisää?
Kommentit (8)
oli poika, joten tytölle tuli ostettua kaikkea vaaleanpunaista:)
Meillä on aina ostettu vaatteita kohtuudella eli pestään ja pidetään. Pullon ostin myös (yhden uutena) sekä tietty muutaman eri mallisen tutin.
Petivaatteet ostin myös uudet siis yhden setin.
Eka oli poika ja toinen tyttö, joten kirppiksiltä on tullut etsittyä kaikkea kivaa tyttöjen vaatetta. Lukumääräisesti vaatteita olisi ollut riittävästi, mutta en vain halua pukea tyttöä vaaleansiniseen...
Molemmat olivat samaa sukupuolta eli hyvin kävi ekan vaatteet tokalle, myös siis ulkovaatteet. Lisäksi toka sai lahjaksi parit potkuhousut, niin oli jotain omaakin vaatetta.
piti ostaa vähän lyhythihaista kesävaatetta kun edellinen oli talvivauva. Samaten muutama vaaleanpunainen mekko ja puku tytölle. esikoisella oli paljon keltaista, vihreää ja ruskeaa sinisen ohella, ja vaatteita on paljon/tarpeeksi.
Tutti, jota tämäkään vauva ei ole halunnut käyttää. Oma huopa vaunuihin.
Mä en tainnut ostaa muuta kuin omat kynsisakset ja hiusharjan.
pienen kesävaatteet tähän mennessä olen ostanut ;)
Ja nyt huomasin että seuraavaa kokoa ei olekaan kovin paljon, koska meillä oli paljon lainavaatteita esikoisella... ne siis jo palautunut omistajalleen ja tää seuraava koko on sitten hankinnassa miltei kaikki.
ja muutamia vaatteita koska sukupuoli eri. Lisäksi kaksostenrattaat.
Ihan tosissaan kun mietin niin en ole itse ostanut tälle toiselle vauvalle yhtään mitään. Kestovaipatkin on ekalta säästössä. Ekalta lapselta on toki siis säästössä muutakin kuin äp-kamat.
Tai no kantoliinan ja kantorepun ostin.