Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halla-Aho yrittää kovasti :D

Vierailija
15.08.2011 |

mutta jää silti aina kakkoseksi. Jungner se vaan keksii :)

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/mikael-jungner-olen-hypannyt-laskuvar…

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustaako yksi Jungnerin tandemhyppy muka jotain benjihyppyä suurempaa rohkeutta?

Ja kyllä edustaa. Maallikko ei voi tietää kumpi on pahempi ja järki jo sanoo että laskuvarjohyppy.

Vierailija
22/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jungnerin olisi todella kannattanut pitää suunsa kiinni ja antaa vain Halla-ahon hypellä hyppynsä. Kyseessä on kuitenkin aikuiset miehet ja "eturivin poliitikot", voi luoja sentään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin vaivaa toi Jutta kun se meni ja kritisoi mun tekemään duunia :(((. Nii että söin just kolme kiloa härän palleja! Siitäs sait Jutta!!!! Varppina et pysty syömään yhtä paljon härän palleja!

Vierailija
24/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustaako yksi Jungnerin tandemhyppy muka jotain benjihyppyä suurempaa rohkeutta?

Ja kyllä edustaa. Maallikko ei voi tietää kumpi on pahempi ja järki jo sanoo että laskuvarjohyppy.

Halliksen ja J:n keskkustelua...

Onneksi lomat loppuu ja jotkut ainakin alkavat tehdä oikeita asioitakin.

Vierailija
25/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tuntuu porukka täällä haukkuvan Halla-Ahoa ja Jungneria. No tähän voi suhtautua ihan leikkisästikkin, ei tarvi sentään ruveta pilkkaamaan. Minusta ihan hauska veto tuommoinen.

Vierailija
26/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hypännnyt benjiin.. se riittänee äänestäjiensä vankkaan kannatukseen.

heihin onkin helppo tehdä vaikutus...,

Vierailija
27/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt sekä benjin että jokusen laskuvarjohypyn ja benji on pahempi!

Vierailija
28/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt sekä benjin että jokusen laskuvarjohypyn ja benji on pahempi!

Joku persuherännäinen nostaa joka ikisen Halla-ahoketjun ja lisää sinne jotain sulkkuja ja kuinka sattuikaan, juuri silloin palstalle pärähtää oikein benji- ja laskuvarjoekspertti. No, kerropas vähän lisää niistä sun hypyistäsi.

Vierailija
29/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te onnettomat vastuunkantajapuolueiden punikkitatit kuvittelette vissiin, että hypyt ovat niin äärimmäisen harvinaisia, ettei rupuisella äitipalstalla voi olla ainoatakaan hyppyjen harrastajaa!?

:D :D :D

Vierailija
30/30 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että pitää tuosta Halla-ahon hypystä noin iso asia tehdä tällä palstalla. Kun ottaa huumorilla tuon, niin ei tartte vetää koko kasvimaata nenäänsä.

Kuinkakohan moni Halla-aholle naureskelija edes on lukenut koko jutun, joka hyppyyn liittyy / nähnyt videon?

Jungnerkin koki mieluummin asiakseen vastata uhitellen, kun Halla-aho heitti "haasteen" huumorimielessä. Huvittavaa. :D