Halla-Aho yrittää kovasti :D
mutta jää silti aina kakkoseksi. Jungner se vaan keksii :)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/mikael-jungner-olen-hypannyt-laskuvar…
Kommentit (30)
Jungnerin olisi todella kannattanut pitää suunsa kiinni ja antaa vain Halla-ahon hypellä hyppynsä. Kyseessä on kuitenkin aikuiset miehet ja "eturivin poliitikot", voi luoja sentään!
Mua niin vaivaa toi Jutta kun se meni ja kritisoi mun tekemään duunia :(((. Nii että söin just kolme kiloa härän palleja! Siitäs sait Jutta!!!! Varppina et pysty syömään yhtä paljon härän palleja!
Edustaako yksi Jungnerin tandemhyppy muka jotain benjihyppyä suurempaa rohkeutta?
Ja kyllä edustaa. Maallikko ei voi tietää kumpi on pahempi ja järki jo sanoo että laskuvarjohyppy.
Halliksen ja J:n keskkustelua...
Onneksi lomat loppuu ja jotkut ainakin alkavat tehdä oikeita asioitakin.
Kovasti tuntuu porukka täällä haukkuvan Halla-Ahoa ja Jungneria. No tähän voi suhtautua ihan leikkisästikkin, ei tarvi sentään ruveta pilkkaamaan. Minusta ihan hauska veto tuommoinen.
eli hypännnyt benjiin.. se riittänee äänestäjiensä vankkaan kannatukseen.
heihin onkin helppo tehdä vaikutus...,
Olen tehnyt sekä benjin että jokusen laskuvarjohypyn ja benji on pahempi!
Olen tehnyt sekä benjin että jokusen laskuvarjohypyn ja benji on pahempi!
Joku persuherännäinen nostaa joka ikisen Halla-ahoketjun ja lisää sinne jotain sulkkuja ja kuinka sattuikaan, juuri silloin palstalle pärähtää oikein benji- ja laskuvarjoekspertti. No, kerropas vähän lisää niistä sun hypyistäsi.
Te onnettomat vastuunkantajapuolueiden punikkitatit kuvittelette vissiin, että hypyt ovat niin äärimmäisen harvinaisia, ettei rupuisella äitipalstalla voi olla ainoatakaan hyppyjen harrastajaa!?
:D :D :D
Outoa, että pitää tuosta Halla-ahon hypystä noin iso asia tehdä tällä palstalla. Kun ottaa huumorilla tuon, niin ei tartte vetää koko kasvimaata nenäänsä.
Kuinkakohan moni Halla-aholle naureskelija edes on lukenut koko jutun, joka hyppyyn liittyy / nähnyt videon?
Jungnerkin koki mieluummin asiakseen vastata uhitellen, kun Halla-aho heitti "haasteen" huumorimielessä. Huvittavaa. :D
Ja kyllä edustaa. Maallikko ei voi tietää kumpi on pahempi ja järki jo sanoo että laskuvarjohyppy.