Halla-Aho yrittää kovasti :D
mutta jää silti aina kakkoseksi. Jungner se vaan keksii :)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/mikael-jungner-olen-hypannyt-laskuvar…
Kommentit (30)
eli hypännnyt benjiin.. se riittänee äänestäjiensä vankkaan kannatukseen.
on kyllä noloa tollanen haastaminen. Itsekin olen benjihypyn hypännyt enkä pidä itseäni sen perusteella pätevänä kansanedustajana saati miehenä.
Hallis on haastellut lehdille vähän adrenaliinipöllyssä :) Jugner olisi kyllä voinut jättää koko jutun omaan arvoonsa ja jättää kommentoimatta eli antamatta lisäkirjoiteltavaa iltapäivälehdille.
oliko se hyppy vaalilupaus? Voi nolous.
Varmaan Hakkaraisen kännisekoilutkin vaalilupauksia?
uhittelemaan tollasille ärsyttäville alfauroksille kuin Junger on. Siinä päätyy näyttämään aasilta alta aikyksikön.
Aikuiset miehet leikkii hiekkalaatikolla. Kyllä mun isi, eikun minä uskallan/olen parempi. Yhtä huvittavia molemmat. Ja jotenkin säälitttävän surullisia...
mutta mun mielestä kyllä Jungnerkin käyttäytyy aika lapsellisesti. Molemmat melkoisia pikkupoikia. Tai Halla-aho on kyllä enemmän pikkuprinsessa.
Jos se olisi Halla-ahon tasolle halunnut niin eikun haastamaan Hallis tekemään laskuvarjohypyn :p.
Ylipäänsä koko tuo Jungerin sotkeminen mukaan Halla-ahon yksityiselämän tapahtumiin kertoo just siitä miten paranoidi se on ja miten se jauhaa päässään noita vihollisiaan. Politikot voi haastaa toisiaan, mutta tervepäisillä se tapahtuu politiikan, ei yksityiselämän saralla.
on, että vaalilupaukset ovat tätä tasoa. Toki vielä surullisempaa on, että koko tyyppi edes valittiin eduskuntaan.
Mutta nyt on siis vaalilupaus pidetty...
Voi mitä onnetonta huomion hakemista.
Olen itsekin hypännyt benji-hypyn, enkä nyt mitenkään keksi, miten se liittyy politiikkaan.
Eräs mies joka on hypännyt 1500 kertaa sanoi ettei IKINÄ uskaltaisi hypätä benjiä.
Syystä että vapaa pudotus lähellä maata on laskuvarjohyppääjän pahin painajainen!!
Lisäksi hän kertoi että korkeanpaikankammo ei häiristse laskuvarjohypyssä kun ei ole samoin horisonttia enää näkyvillä kuin alempana. Tämän tietää jokainen korkeanpaikankammoinen, ei lentokoneessakaan tunne korkeanpaikankammoa.
Ei jos Jungner joskus on tandemhypyn hypännytkin, niin ei ole kaksinen suoritus. Siitä vaan pää alaspäin YKSIN hyppäämään benji, mikael, vaan etpä uskallakaan! :D
iskee laskuvarjohypyssäkin koska yhtä lailla siinä maata lähestytään. Laskuvarjohypyssä on lisäksi bonuksena erittäin paljon suurempi kuolemanvaara laskuvarjon pettämisen jne. takia, joten henkilökohtaisesti suostuisin benji-hyppyyn mutta en todellakaan laskuvarjohyppyyn.
Se on selvää. Halla-ahon mt-ongelmat teki sille taas tepposet.
iskee laskuvarjohypyssäkin koska yhtä lailla siinä maata lähestytään. Laskuvarjohypyssä on lisäksi bonuksena erittäin paljon suurempi kuolemanvaara laskuvarjon pettämisen jne. takia, joten henkilökohtaisesti suostuisin benji-hyppyyn mutta en todellakaan laskuvarjohyppyyn.
No sinähän se tosiaan tuon paremmin tiedät kuin 1500 kertaa laskuvarjolla hypännyt :D
Mussutimussutimussuti, Jungner on syylänaamainen vellihousu sönköttäjä joka itse aloitti persujen syyllistämisen Norjan tragedian jälkeen että oppis nyt jo pitämään sen buldoginnaamansa kiinni mutta kun ei anna narsismi periksi Jugnerilla olla edes hiljaa!
Mussutimussutimussuti, Jungner on syylänaamainen vellihousu sönköttäjä joka itse aloitti persujen syyllistämisen Norjan tragedian jälkeen että oppis nyt jo pitämään sen buldoginnaamansa kiinni mutta kun ei anna narsismi periksi Jugnerilla olla edes hiljaa!
Halla-ahon pää on nyt niin täynnä Jugeria että arvostelukyky menee täysin.
Ja näkyy olevan Jungnerillakin korvien välissä aika tuulista kun lähtee tuollaiseen nokitteluun mukaan.
mutta Jungner myös on melkoinen sukeltaja. Halla-ahon ei kannattais lähteä haastamaan näissä extremehommissa yhtään ketään.
Eihän se ole edes armeijaa käynyt. Yleensä ne kaverit, jotka ovat laskuvarjojääkäreitä tai taistelusukeltajia ja työskentelevät esim Karhu-ryhmässä tai jossain muussa ihan oikeittein äijien hommissa, pitävät mölyt mahassaan.
Säälittävää tuommoisen vellipöksymammarin benjihehkutus. Benji on ihan typerää oman terveytensä vaarantamista. Siinähän voi revähtää paikatkin aika nopsaan. Oikea äijä ei semmoista tee kun se varjelee itseään niihin oikeasti tärkeisiin hommiin...
Ja näkyy olevan Jungnerillakin korvien välissä aika tuulista kun lähtee tuollaiseen nokitteluun mukaan.
Jos Junger nyt ilmoittaisi että minäpä hyppään maailman isoimman benji-hypyn, lällällää, niin sitten mies lähtisi nokitteluun mukaan.
Siksi toisekseen, 1500 hyppyä hypännyt TIETÄÄ nämä asiat, te ämmät täällä vain luulottelette että laskuvarjohyppy olisi muka jotain benjin rinnalla :D
Noloa Halla-aholle. Olisi kannattanut ensin ottaa selvää ennenkuin rupeaa uhoamaan :D.