Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyväskylän kurkunleikkaaja

Vierailija
14.08.2011 |

http://fi-fi.facebook.com/people/Elvidon-Dogani/1471997710

Tiedättekö asiasta jotain, miksi viilsi joltain kurkun auki, oliko ex, nyksä vai exän nyksä vai miten eli onko häpeämurha kyseessä vai puhdasta ammattirikollisuutta vai sekopäisyyttä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos selvennyksestä.

Entisenä jyväskyläläisenä ei voi muuta kuin kauhistella kaupungin nykytilaa. Eihän siellä kohta uskalla koiraansa illalla ulkoiluttaa ilman että on joku jengiläinen kimpussa, joko raiskaamassa tai puukottamassa!

Surullinen tapahtuma kaiken kaikkiaan. Harmittaa kovasti niiden muiden ulkomaalaistaustaisten, ns. kunnollisten ihmisten puolesta, jotka nyt tämän rötöstelevän kurdijengin vuoksi joutuvat askeleitaan varomaan! Itsekin olen melko varma, ettei tämä juttu jää tähän. Eiköhän siellä ole jos jonkinlaista kosto- ja pelastautumissuunnitelmaa jo laadittu, sopisi molempien porukoiden luonteeseen.

Vierailija
2/11 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa linnaa? Tai mitä muita rangaistuksia, maasta karkoittaminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten ikinä törmännyt mihinkään jengeihin. Kuulostaa aivan vieraalta paikalta tämän jutun perusteella.

Vierailija
4/11 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos selvennyksestä.

Entisenä jyväskyläläisenä ei voi muuta kuin kauhistella kaupungin nykytilaa. Eihän siellä kohta uskalla koiraansa illalla ulkoiluttaa ilman että on joku jengiläinen kimpussa, joko raiskaamassa tai puukottamassa!

Surullinen tapahtuma kaiken kaikkiaan. Harmittaa kovasti niiden muiden ulkomaalaistaustaisten, ns. kunnollisten ihmisten puolesta, jotka nyt tämän rötöstelevän kurdijengin vuoksi joutuvat askeleitaan varomaan! Itsekin olen melko varma, ettei tämä juttu jää tähän. Eiköhän siellä ole jos jonkinlaista kosto- ja pelastautumissuunnitelmaa jo laadittu, sopisi molempien porukoiden luonteeseen.

Hyvä kun uskaltaa liikkua päivänvalossa, tämä kurdilauma liikkuu keskustassa harvasa päivä. Ilmeisesti sen verran päästänsä pihalla että voisin hyvin kuvitella heidän käyvän tavallisten tallaajien kimppuun vaikka keskellä kauppakatua!

Vierailija
5/11 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina asunut enkä tiedä tuosta kurdilaumasta yhtään mitään.

Vierailija
6/11 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en ookaan persu joka tekee kärpäsestä härkäsen

Vierailija
7/11 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en ookaan persu joka tekee kärpäsestä härkäsen

Älä puhu asioista, joista et selvästikään mitään tiedä.

Vierailija
8/11 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekijä -92 ja uhri -84

Vierailija
9/11 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

--

Vierailija
10/11 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

--

Ja nyt kun lukee internettiä niin se on näemmä levinnyt joka paikkaan. Päivi Lipponen ilmeisesti joutuu lähtemään marssille, kyseessä selvä viharikos taas kerran.

Vierailija
11/11 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollakin avoimet sivut ja kaikki näkee noi suomalaiset WT-tytöt tuolla. Itse jos olisin tollasen hullun fascebook-kaveri niin poistaisin välittömästi, mutta ehkä kaverinsa ei sitten tiedä.

http://fi-fi.facebook.com/people/Elvidon-Dogani/1471997710?sk=wall

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän