Keitä kaikkia Facebookissa kehtaa pyytää kaveriksi?
Liityin just ja pyysin neljä läheisintä kaveria, en oikein tiedä miten homma tuolla toimii :D onko ok pyytää esim. kaverin miestä jonka kanssa tullaan ihan hyvin juttuun illanistujaisissa? Vanhaa koulukaveria? Serkkua jolle en ole puhunut vuoteen? Ihmisiä joita näen vain kavereiden kautta?
Jotenkin hävettää kun tuntuu etten "itse" tunne oikein ketään, kaikki on jonkun kautta :/
Kommentit (6)
Kaikkia niitä joista olet kiinnostunut. Minäkin olen lähentynyt monien lapsuudenaikaisten kavereiden kanssa fb:n myötä. Ja tutustunut ulkomailla asuviin serkkuihin paremmin. Fb on mitä helpoin tapa olla yhteyksissä ihmisiin.
ystävinä on heitä, joihin itse haluan pitää yhteyttä ja joille haluan kertoa elämästäni statuspäivityksissä. Eli kaverin miehen pyydän, jos haluan olla häneen henkilökohtaisesti yhteydessä. Muuten en.
vähän sama pulma, eli ystävien/tuttujen rajaus mietityttää. En siis kuulu facebookiin, ainakaan vielä...
Vaan miten olisi Google+, onko siinä mahdollisuus tehdä kavereista erilaisia ryhmiä (työkaverit, koulukaverit ym.) ja siten voisi helpommin ottaa puolitututkin kavereiksi. Osaako joku valaista asiaa?
Siinä lajitellaan kaverit heti kärkeen vuohiin ja lampaisiin ja päivitykset voi laittaa näkymään vain haluamilleen porukoille. Siinä on kuitenkin ongelmana se, ettei sitä vielä käytä juuri kukaan. Ainakin omat tuttuni ovat vasta vähitellen alkaneet tottua FB:hen, joten en uskalla edes ehdottaa, että vaihtaisivat Google+:aan.
Alussa monet ottavat kavereita harkitsematta kunnolla, haluavatko kaverin tosiaan näkevän päivityksiään. Itsekin tein niin, kun en ymmärtänyt, mistä on kysymys ja mitä kaikkea oikeiden kavereiden kanssa tulee jakaneeksi. Puolitutut saavat siinä samalla sitten vähän liikaakin tietoa minusta.
ja huimat 6 kaveria kasassa :D heheh.
-ap
Kyllähän mäkin tiedän/tunnen ihan sairaasti porukkaa. Useita opiskelu- ja työpaikkoja takana. Tilanne kai riippuu siitä kelle haluat jakaa tietoa itsestäsi tai mihin tuota facea käytät. Päivitätkö itse mitään vai kyttäätkö vaan muiden juttuja.