Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valitatte kätilöistä, itse te olette itsenne siihen tilaan saattaneet?!

Vierailija
14.08.2011 |

Olkaa tyytyväisiä ettei tarvitse synnyttää yksin kotona vaan on ammattilaisia, jotka teitä siinä auttavat. Onko tämä ikinä juolahtanut näiden valittajien päähän?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joskus varmasti törmää joku inhottavaankin kätilöön. Kuitenkin sellainen ammatti ettei kovin paskamainen voi olla :)

Vierailija
2/9 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku ammattitaidoton osuu kohdalle, niin miksei saisi valittaa. Ihan kuin vaikka paskamaisesta myyjästä ei saisi valittaa, kun on itse kerta "kauppaan itsensä saattanut".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten myös asiattomista poliiseista, taksikuskeista, myyjistä, kirjastonhoitajista, siivoojista, opettajista, autonasentajista, toimittajista, sosiaalityöntekijöistä, tarjoilijoista.....

Vierailija
4/9 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ainakin minä valitin ja syystä, kätilö jätti minut ja miehen keskenämme synnyttämään. Saapui paikalle kun pojan pää oli ulkona.

Vierailija
5/9 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttäjälle että et valittanut silloin kun lasta tehtiin, huora.

Ei ihme, että kynnelle kykenevät synnyttävät yksityisesti ja paljon myös ulkomailla.

Vierailija
6/9 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinun mieleesi ole koskaan juolahtanut, että ei nykyaikainen kätilö ole mikään keskiaikainen pyöveli, jonka epäasiallisesta toiminnasta ei voi valittaa?

Katsos kun kätilötkin ovat vain ihmisiä, eivätkä robotteja, joista voi valikosta hakea kullekin asiakkaalle sopivan ohjelman.

Vierailija
7/9 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuleeko teille mieleen, että kätilöllä voi olla työpäivänsä aikana niin kiire, ettei asiakkaita ehdi hoitaa niin hyvin kuin haluaisi. Ei ehdi vessaan, ruokatauolle eikä kahvillekaan? Kätilö ei useinkaan pysty kekittymään vain yhteen synnyttävään perheeseen kerrallaan, vaan hoidettavia on useampia. Kiire valitettavasti heijastuu työhön.

Vierailija
8/9 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun naita kommentteja (taas kerran) lukee. Oma gyne paikalla, vaan mua varten, ei juossut huoneiden valia :-)

Vierailija
9/9 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuleeko teille mieleen, että kätilöllä voi olla työpäivänsä aikana niin kiire, ettei asiakkaita ehdi hoitaa niin hyvin kuin haluaisi. Ei ehdi vessaan, ruokatauolle eikä kahvillekaan? Kätilö ei useinkaan pysty kekittymään vain yhteen synnyttävään perheeseen kerrallaan, vaan hoidettavia on useampia. Kiire valitettavasti heijastuu työhön.

enkä olekaan valittanut kätilöstä, mulla on ollut asiantuntevat ja symppikset kätilöt.

Mutta ap, toivon todellakin ettet ole kätilö. Tuo aloituksen "itse olette itsenne siihen tilaan laittaneet" on aivan mielettömän typerästi sanottu. Huomaatko sitä itse ollenkaan? Kai sitten hammaslääkäritkin saavat repiä hampaat ilman puudutteita ja haukkua sua siellä kun et ole huolehtinut hampaistasi ja sun oma vika että nyt näin kovakouraisesti hoidetaan?! Olen surullinen puolestasi, huomaat kyllä vielä että metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä