Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsisuorittajien vanhemmista...

Vierailija
14.08.2011 |

mullakin eräs tuttava joka sattuu olemaan lapseni kaverin äiti. Tämä äiti kuluttaa aikansa siihen että kyselee lapseltaan jatkuvasti että kuka sai kympin kokeesta ja kuka ei. Saiko joku paremman vai huonomman numeron. Millaisen todistuksen naapurin lapsi sai. "Oliko sillä muka matikan numero parempi kuin sulla?" "aijaa se sai taas huonomman numeron kuin sinä mutta sä oletkin niin älykäs!" jne....valitettavasti tämä asenne alkaa tarttua jo lapseenkin :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella hyvä muisti, ei tee edes paljon koulun eteen. Kivaa on minusta, että lapsi käyttäytyy myös hyvin koulussa ja hänellä paljon kavereita. On iloinen ja onnellinen lapsi, se on pääasia.

On minullakin ystävä, joka sanoo teini-ikäiselleen, ettei sinun tarvi mennä kouluun, kyllä sossu elättää, kun on elättänyt minutkin. Ei tuokaan tervettä ole. Kultainen keskitie paras.

Vierailija
2/3 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läksyissä autan, jos itse tulevat kysymään, en kysele muiden tuloksia tms. Lapset eivät lue kokeisiin, kuuntelevat korvat auki tunneilla, heillä hyvät opettajat ja hiljainen luokka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti oli sellainen, yhdessä tätini kanssa jatkuvasti vertailivat minua tuttujen tai tutun tuttujen lapsiin jotka olivat 20-vuotiaina vähintään väitelleet tohtoreiksi kolmesta eri asiasta. Olin itse 9-10 lapsi, kirjoitin 5 laudaturia. Ja nyt mulla ei ole kuin opistoasteen koulutus, lukion jälkeen en enää vai pystynyt suorittamaan. Se harmittaa itseänikin, luulen että jos minua ei olisi aina painostettu ja stressattu kouluasioilla olisin päässyt pitkällekin elämässäni.

Tosin olen ihan hyvin menestynyt nytkin ilman korkeakoulututkintoja.