Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on kamalan kipeä

Vierailija
14.08.2011 |

mutta samalla kauhean vihainen. En saa koskea, en yrittää auttaa tai lääkitä. Ainut mitä sain tehdä, oli soittaa terkkariin että saisko niiltä jotain lääkettä mutta sieltäkään ei voitu auttaa. Äsken meinasi itku päästä kun se oli niin surkeana kun ei päässyt edes lääkäriin, enkä voi mitään tehdä että sen olo tulisi paremmaksi... En mä sitä vois parantaa, mutta ainakin voisin paijata ja pitää sylissä...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen kipeä

Vierailija
2/12 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on toinen sierain vähän tukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varmaan piristää jos otat suihin siltä.

Vierailija
4/12 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sairaus voi olla vakavaakin. Millaista kipua? Oksentaako? Seuraa miehesi vointia. Ja jos hengitysvaikeuksia tai muuta vakavaa soita suoraan 112.

Oikeastikin, pikku flunssa eri asia.

Vierailija
5/12 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko on juuri myyräkuumeessa ja hänellä kovat lihaskivut... Siis muiden oireiden lisäksi.

Vierailija
6/12 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti tosi kipeä. Tosin tiedän kyllä noi miesten "vitsi mä oon niiiiin kipee kun vähän aivastuttaa tai nenä on ihan vähän tukossa" :D mut tällä kertaa mies kärsii kauheasta kurkkukivusta ja kuumeilee. Oon vaan niin huolehtiva että oikein sattuu kun en voi auttaa toista mitenkään. Ja oon itsekin kärsinyt tosi pahoista angiinoista, joten tiedän miten inhottavaa toi on. Ja nyt kun mietin niin en mäkään silloin halunnut että joku tule hyysäämään tai paijaamaan, odotin vaan et kipu loppuu... et ehkä mä nyt pysyn taka-alalla ja autan jos toinen apua haluaa.

Vierailija
7/12 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitä oireita siskollasi on?

Vierailija
8/12 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkkupaise? Mun miehellä oli, ja kivut oli kamalat.

Vierailija
9/12 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lepo auta, pitää saada antibiootit. Itse olen perusterve mutta tuo helvetillinen angiina iskee noin joka viides vuosi. Silloin ei auta mikään muu kuin visiitti lääkärillä ja kuuri, mahdollisimman nopeasti.

Hophop, matkaan. Antibiootit auttavat muutamassa tunnissa.

Vierailija
10/12 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna toivottavasti pääsee lääkäriin (tänään ei enää huolineet kun soitin 20 min ennen sulkemista...).

Vierailija
11/12 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kurkku tuntuu turpoavan.

Vierailija
12/12 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinainen, turhaan pelottelette ap:ta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi