Kallein viinipullo jonka olet / miehesi on ottanut ravintolassa
Minun mies otti lounaalla 150 e pullon, huomasin vahingossa kun oli maksamassa, riitahan tietty seurasi.. muuten niin mukava ateria, mutta harmittaa tuo hinta, ei edes niin erikoinen pullo..
Kommentit (17)
En olekoskaan ostanut viiniä, se on jotenkin niin pahan makuistakin että ei sitä voi juoda.
maitoa menee aina ruuan kanssa En olekoskaan ostanut viiniä, se on jotenkin niin pahan makuistakin että ei sitä voi juoda.
Maitoa? Hyi saatana!
Juntti on juntti vaikka voissa paistaisi...
eli olisi varmaan ollut viela 50e kalliimpi..
Mutta Tero, kiitos hyvista kalaruokalinkeista vahan aikaa sitten toisessa ketjussa, kuolasin niita kuvia virtuaalisesti ihanista kalapaikoista..!
ap
Ei siis kallis.
Sen sijaan olen kyllä Alkosta ostanut miehelle viinipullon joka maksoi n. 270e. Mikähän sen hinta olisi ravintolassa???
Mies on ostanut 350 euron pullon itse maksettuna ja työantajan laskuun pikkasen alta tonnin.
siis kun kysyttiin et mitä kuoharia olis tarjolla, niin Operaa suositeltiin. Ja kun alkossa on tunnettua et halvimpia roskakuohareita, niin päädyttiin ottamaan, eikä tajuttu kysyä hintaa. Silmät kyl pyöristyi kun kuitin näki.
maitoa menee aina ruuan kanssa En olekoskaan ostanut viiniä, se on jotenkin niin pahan makuistakin että ei sitä voi juoda.
Maitoa? Hyi saatana!
Juntti on juntti vaikka voissa paistaisi...
Maidon juonti tekee juntiksi? :D Voi helvetti sinunkin kanssas, taidat olla aika snobi idiootti ihmisenä jos olet ihminen, kuulostat loiseläjältä.
koskaan ravintolassa ottanut viinipulloa! Ajatella.
Viiniä kyllä juon mieluusti ruuan kanssa ja ilman, mutta ravintolassa juon yleensä vettä.
Nyt muuten muistuu heti mieleen kerta, kun otettiin kaverien kanssa kimpassa viinipullo. Joten olen ollut ainakin seurueessa, jossa viinipullo otettiin.
Bollingeria noin 20 euroa/lasi G.W. Sundmansilla..
Oli kyllä ihan hyvää :)
kerran osti kaljaa.
Piti olla lapparia mutta sainkin fosteria joka oli kalliimpaa kuin lappari.
Ei se edes niin hyvää ollut mutta hetken tunsin itseni paremmaksi. Voi olla että siitä myös tuli parempi olokin kuin lapparista.
60 euroa. Harvemmin ostetaan koko pulloa.
Ja olen samaa mieltä aikaisemman vastaajan kanssa siitä, että maito ei ole ruokajuoma eikä aikuisten juoma ylipäätään. Ruoan kanssa juodaan vettä tai kivennäisvettä, mahdollisesti viiniä tai olutta.
En ymmärrä aikuisten maidonjuontia edes työpaikkalounaalla tai kotona syödessä, mutta ravintolassa en todellakaan...
että maito ei ole ruokajuoma eikä aikuisten juoma ylipäätään. Ruoan kanssa juodaan vettä tai kivennäisvettä, mahdollisesti viiniä tai olutta.
En ymmärrä aikuisten maidonjuontia edes työpaikkalounaalla tai kotona syödessä, mutta ravintolassa en todellakaan...
niin taatusti tilaisin maitoa.
Eniten mua ärsyttää colan latkijat.
Tero
on ihan paikallaan hampurilaisaterioiden tai peruspitsan kanssa.
Ehkä Hesellä ja Kotipizzassa
mun mielestä hampurilaisaterian kanssa käy cola nautittiinpa se sitten missä tahansa, peruspitsalla tarkoitin (Suomen oloissa) juuri koti- tai karvakäsipitsaa.
Ihan siksi, että tykätään hiukan erilaisista viineistä ja ravintolassa on kiva ottaa just sitä oman maun mukaista viiniä. Kotona sitten tehdään kompromisseja.
rahaa ostaa omin rahoin mitään huippuviinejä ravintoloista Suomessa.
Tai sanotaanko että mulla on tärkeämpiäkin käyttökohteita sille.
Chileläistä peruspunkkua vaan.
Tero