Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syövätkö kaikki täällä oikeasti noin mielettömän paljon?

Vierailija
14.08.2011 |

2 lämmintä ateriaa joka päivä? Ja siihen sitten aamupala, iltapala, välipala ja vielä jotain naposteltavaa sekä herkkuja. Uh. Mä en edes syö lämmintä ruokaa niinä päivinä kun syön herkkuja, ja muutenkin 1 lämmin ateria on ihan tarpeeksi päivässä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta harvemmin kahta lämmintä ateriaa. En jaksa laittaa.

Vierailija
2/16 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön kaksi lämmintä ruokaa, koska laitan joka tapauksessa lapsille. Ei sitä ruokaa tartte kukkuralautasellisia vetää. Lisäksi imetän ja lenkkeilen. Vuoden aikana olen laihtunut 10kg - nyt 167cm/58kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä syö ja sitten valittavat että miksi paino ei tipu, ovat kunnon läskivalaita ja haisevia laardikasoja, vesikuurille ne joutaa ähkylehmät, tankkerit, possut.

Vierailija
4/16 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta harvemmin kahta lämmintä ateriaa. En jaksa laittaa.

Ainoastaan esikoinen saa kaksi lämmintä ateriaa koska syö tarhassa aamupäivällä. Kotona syö meidän kanssa sitten päiväruuan.

Vierailija
5/16 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin 10v:ssa 20kg. Kaksi kiloa per vuosi.

Rupesin syömään säännöllisesti:

aamiainen, lounas, välipala, päivällinen, illallinen

Kas kummaa: laihduin alta vuodessa ne 20kg ja ne eivät ole tulleet takaisin. Tuosta on nyt 6v aikaa.

Vierailija
6/16 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin menisi, nyt kun imetän. Olen tosin aina syönyt säännöllisesti noin kolmen, neljän tunnin välein. Jos en syö, niin mulle tulee ensin nälkä, sitten oksettava paha olo, päänsärky ja vetämätön olo. Mitat ovat 170 cm ja 59 kiloa.

Vierailija
7/16 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se riippuu siitä miten raskasta työtä tekee jos ei tee mitään eikä liiku niin on melkein kaikki syöminen liikaa

Vierailija
8/16 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kl0 10 ja tuolloin syön työpaikan ruoan, lounasravintolassa kun olen töissä. Töitten jälkeen teen sit ruokaa n. klo viideksi miehelle ja lapselle, ja yleensä siinä vaiheessa syön itsekin, alkaa olla jo nälkä kun on aamupäivällä viimeksi syönyt, iltapäivällä ehkä jotain pientä välipalaa että jaksaa työpäivän loppuun.

Tosin en ole lihava, annokseni ovat pieniä. Lautasellani suurin osa on salaattia. En syö aterian lisukkeena leipää, kuten työkaverit näyttävät tekevän, en syö jälkiruokia, en vedä pullaa kahvin kanssa jne. Kyllä mä uskon, että siihen lihomiseen vaikuttaa enemmän ruoan määrä kuin se, kuinka usein syö tai onko se ruoka lämmintä vai ei.

Vierailija
9/16 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi vielä suht isoja annoksia ;D en voisi kuvitellakaan, että pärjäsin lounaan edes salaatilla, puhumattakaan siitä että jättäisin sen kokonaan väliin ja napostelisin jonkun suklaapatukan iltapäivällä.

Siksi kai olenkin tällainen 60-kiloinen valas, onneksi sentään rasvaprosentti on alle 20.

Vierailija
10/16 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja normaalipainoisia ollaan. Raskauksien jälkeen oli paino normaalin ylärajalla, jolloin laihdutin muutaman kilon. Silloin pidin vielä entistäkin tarkemmin kiinni tuosta ateriarytmistä, että lämpimät ruuat ja kaikki välipalat söin. Hyvin laihtui noin, eikä se edes tuntunut laihduttamiselta, kun ei ehtinyt missään välissä tulla nälkä.

Vierailija
11/16 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole tarkoitus syödä hevosannoksia joka aterialla, voihan olla lounaskin kooltaan suht. pieni.

Vierailija
12/16 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole tarkoitus syödä hevosannoksia joka aterialla, voihan olla lounaskin kooltaan suht. pieni.

Sitäö vaan ei ole täällä olijoista 99% ymmärätänyt, syövät kuin hevoset ja valittavat ylipainoaan ja masennusta, ei vaan jaksa ja pitää syödä, tehdä ruokaa ns.lapsillej a itse vetävät pari suklaalevyä siinä sivussa, läski on ikuista täällä olijoilla läskiperseillä.

Vierailija
13/16 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempaan painonhallintaan. Toki kaikille ei välttämättä sovi juuri samanlainen rytmitys. Kuitenkin laihdutusmielessä pääaterioiden väliin jättäminen ei ole toimiva systeemi ja yleensä johtaa vain painonnousuun pitkällä aikavälillä.

Enemmän kuin aterioiden lukumäärä ratkaisee tietenkin niiden koko ja koostumus. Joka aterialla runsaasti ja mahdollisimman värikkäitä kasviksia, riittävästi proteiinia ja hyviä rasvoja, hiilihydraatteja kulutukseen suhteutettuna ja nekin mielellään hyviä, hitaita, täysjyvävoittoisia.

Aikuinen ei tietenkään tarvitse jatkuvia välipaloja ja jos niitä on vailla, on todennäköisesti aterialla saatu ravintomäärä ainakin koostumukseltaan väärä. Monille välipala/herkkusyöpölle kannattaisi tehdä ainakin jonkinlainen hiilihydraattiremontti sen pari tuntia syömisestä tulevan turhan hiukonälän hävittämiseksi.

Vierailija
14/16 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kaksi. Syön viisi kertaa päivässä: kaksi kunnon ateriaa, kolme pienempää. Herkuttelen kerran viikossa, silloin jätän iltapalan syömättä. Paino ei nouse millään, bmi 18,6.

Vierailija
15/16 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että usein syöminen ja paljon syöminen ovat sama asia.

Vierailija
16/16 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulee laihtuvansa