Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnjako

Vierailija
14.08.2011 |

Sain viime viikonloppuna hermoromahduksen ylikuormittumisen takia. Sitten mies sanoi, että rupeaa tekemään enemmän.

Jeps, hän sai tehtäväkseen soittaa siivoojan ja ostaa esikoisen koulutarpeisiin kontaktimuovia.

Muuten minä hoidin paitsi oman työni (tienaan enemmän kuin mies) niin koko lasten koulunaloitusrumban, harrastusilmoittautumiset, remppasuunnitelman, mökkiasiat, laskut, vakuutushakemukset, vaatehankinnat ja -huollot jne.

Noniin. Katsottiin tilannekatsaus. Vaikka jankutin siitä kontaktimuovista koko viikon, sitä ei edelleenkään ole. Eikä siivoojalle ole soitettu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt se kysyi, että miksen sitten ostanut sitä kontaktimuovia itse, "kun kerran kävin siellä vaatekaupassa" (eli minun olisi pitänyt mennä sitten väsähtäneiden lasten kanssa ostamaan myös se kontaktimuovi iltakahdeksalta, kun ensin oltiin pungerrettu ruipeloesikoisen kanssa vaatekaupat ja sovituskopit läpi etsimässä housuja, jotka pysyy ylhäällä) ja "se niin oleellista on".

ARHG!

ap

Vierailija
2/4 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EThän sinä kestä mitään painetta kun heti alkaa nakuttaan päässä, oletko nyt varmasti yhteiskunta kelpoinen??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nytkin tehnyt koko kesän sairaana (kuumetta, kilpirauhastöitä) töitä ja hoitanut samassa nämä koululaiset.

Yhteiskuntakelpoinen on muuten yhdyssana.

ap

Vierailija
4/4 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko sinä ollenkaan, että olet yksinhuoltaja parisuhteessa? Kerro nyt vielä, että sinä olet se, joka huolehdit siivouksen ja ruuat, alkaen tarvikkeitten hankinnasta.

Ai niin, teillähän käykin siivooja. Tai siis ei käy, kun mies ei saa soitetuksi ja niinpä sinä ryhdyt siivoamaan itse, tietenkin.

Jospa kokeeksi ripustaisit sen marttyyrinkruunusi eteisen naulaan. Kokeile olla yksi päivä oikein laiska ja äkäinen ämmä. Takaan, että ainakin ylikuormittumisesi purkaantuu melko hyvin. Kannattaa kokeilla edes kerran elämässä jotain toistakin roolia, eikä elää Täydellisen Äidin roolia.

Kuka ne lapsen kirjat olisi muuten muovittanut, jos mies olisi saanut sen hankituksi? Se siivoojako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi