Jaa nettopalkkasi 31:llä? Eli
saat karkeasti palkkasi jaettuna kuukauden jokaiselle päivälle, paljonko se on?
Isellä vajaa 150
Kommentit (56)
No ootpa aika kovapalkkainen. Itsekään en ole pienituloinen, mutta päiväpalkaksi tulee 84 euroa. Sun brutto lienee siis joku 7000 euroa?
Ja teen ihan täyspitkää työpäivää.
No ootpa aika kovapalkkainen. Itsekään en ole pienituloinen, mutta päiväpalkaksi tulee 84 euroa. Sun brutto lienee siis joku 7000 euroa?
Sain päiväpalkaksi bruttona 156.57€. Pitänee paikkansa ainakin noin silmämääräisesti katsottuna. Mulla on tuntipalkka 22.16€.
Sain päiväpalkaksi bruttona 156.57€. Pitänee paikkansa ainakin noin silmämääräisesti katsottuna. Mulla on tuntipalkka 22.16€.
Se pitikin olla netto?
Palkka olisi normaalitöissäni n 58 e / päivä. Sairaanhoitaja päivätöissä.
Mihin nyt katosi kaikki av:n 10 000 euroa kuussa tienaavat mammat, kun ap:n palkkaa ihmettelette? :)
teen 80% työaikaa, en tiedä paljonko olisi täydellä työajalla (kun veroprosentti olisi korkeampi).
Ihan normi hyvätuloisen palkkahan ap:lla on. Mihin nyt katosi kaikki av:n 10 000 euroa kuussa tienaavat mammat, kun ap:n palkkaa ihmettelette? :)
Normihyvätuloisella nettopalkka n. 4600e kuussa? Joko on iso asuntolaina ja sen myötä pieni vero% tai on _todella_ hyvätuloinen.
T: bruttopalkka n. 4400e/kk ja mielestäni olen hyvätuloinen (etenkin opettajaksi)
Plus lapsilisät, mutta niitähän ei palkaksi lasketa
bruttoa siis 7000.
t. av:n hyvätuloisia edustava
bruttoa siis 7000.
Ihan normi hyvätuloisen palkkahan ap:lla on. Mihin nyt katosi kaikki av:n 10 000 euroa kuussa tienaavat mammat, kun ap:n palkkaa ihmettelette? :)
Normihyvätuloisella nettopalkka n. 4600e kuussa? Joko on iso asuntolaina ja sen myötä pieni vero% tai on _todella_ hyvätuloinen.
T: bruttopalkka n. 4400e/kk ja mielestäni olen hyvätuloinen (etenkin opettajaksi)
bruttoa siis 7000.
52e/pvä ja sossun rahoilla elellään
Olen siis nähtävästi palkkapuopassa.
Mä olen brutollani tuosta kaukana,kaukana...