Elämäsi haastavin aika?
Kuvaile aikaa, jolloin elämäsi on ollut kaikkein raskaimmillaan.
Kommentit (28)
ex löysi uuden misun 2kk sen jälkeen, kun selvisi että nuoremmalla (vauvaikäinen silloin) on parantumaton sairaus. yks päivä vaan ilmoitti heti muuttavansa veke koska oli löytänyt paremman naisen ja koska vihaa minua
olin aivan hajalla
Mies oli oireillut masennusta pari vuotta. Sitten kun saatiin diagnoosi ja hoito aloitettua, niin se oli todella haastavaa ja rankkaa aikaa.
Seuraava rankka aika on tulossa: ero meneillään.
puolen vuoden ajanjakso avioeron jälkeen.
oma syöpä ja siitäkö selvittiin niin mies sairastu syöpään. nyt siis päällä hoidot.
Vasta nyt kolmikymppisenä olen tasapainoinen ja onnellinen.
Viimeiset vuodet ennen avioeroa olivat rankkoja. Pidin yllä kulisseja, kävin töissä, hoidin kodin ja arjen yksin. Avioeron jälkeen olen ollut onnellinen, mutta nyt läheisen vakava sairaus varjostaa elämää ja tilanne muuttuu vaikeammaksi koko ajan.
Kolme pientä lasta, raskas työ, jatkuva hiivakierre, kolmas muutto tulossa ja mies kuin neljäs lapsi. Lomaa ei ole ennen seuraavaa kesää. Lapset oireilee myös väsymistä päiväkotiarkeen ja uuteen muuttoon (hometalo..)
Kesti vuoden. Olin muuttanut yhteen poikaystäväni kanssa. Eli toisaalta oli myös ihanaa aikaa. Mutta olin paljon yksin, en ollut vielä tottunut. Meillä ei ollut autoa ja perhe ja ystävät asuivat kauenpana. Pelkäsin etten saa koskaan lapsia. Mieheni syytti itseään. Ja sillä oli kavereita lähellä. Aika helpolla olen elämässä päässyt (koputtaa puuta) kun tuo oli vaikeinta aikaa.