Menin sit möläyttämään lasten kuullen "Voi jumalauta että mä vihaan tätä elämääni"
Mahtoivatkohan saada pahatkin traumat? Varsinkin kun on kämppä jo hakusessa ja syksyn mittaan meinaan muuttaa pois...
Kommentit (11)
paljon olen kuullut ja monesti kehunut mutta tuossa tapuksessa en voi muuta kuin heristää sormea ja sanoa että en todellakaan osaa auttaa tai olla tyytyväinen tekoosi.
että lapset pääsevät tämmöisestä paskaäidistä eroon, ainakin suurimmaksi osaksi. Toivottavasti mies löytää paremman naisenmallin lapsille
ap
Suusta pääsee mitä milloinkin. Eli et ole ap asiasi kanssa yksin.
Ihan omassa sarjassaan on ne jotka mölisevät ja kiroilevat lasten kuullen, saunan taakse ja nalli ohtaan ihan miten rattijuopoilleikin.
ja emme toimi aina oikein.
Jos erota aiot tee se siististi ajatellen lasten tunteita.
Tiedän perheenäidin joka vain häipyi, lähti kyläilemään. Menikin uuden miesystävänsä luo asumaan. Hylkäsi perheensä sanomatta mitään.
Kyllähän asia sitten selvisi kun äiti ei palannutkaan vierailulta ystänsä luota.
Lapsille kova järkytys sekä miehelle. Eivät ole toipuneet vieläkään. Aikaa tästä pari vuotta.
Ihan omassa sarjassaan on ne jotka mölisevät ja kiroilevat lasten kuullen, saunan taakse ja nalli ohtaan ihan miten rattijuopoilleikin.
Ota lapset syliin, suukota ja sano, että äidillä on nyt ihan muita vaikeita asioita, aikuisten juttuja, että heillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Ja jos tulevaisuudessa tapahtuu jotain, niin muistakaa, että se ei missään tapauksessa johdu teistä!
Vierailija - 14.8.2011 11:50 (10/11)
Näin sanoo itse täydellinen äiti
Lainaus:
Lainaus:
Toiset ne vaan osaa hillitä itsensä ja ei menetä hermojaan joka välissä, hoitoa minun mielestä tartvii tuollanen mölyapina.
että noi lapset traumatisoituu enemmän jos joku mut lahtaa saunan takana...
ap
ap