Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä vuosien takaa pyysi FB-kaveriksi.

Vierailija
13.08.2011 |

Suostuin, kun ei mitenkään riidassa erottu ja onhan tuosta aikaakin vuosia. Laitettiin pari viestiä kuulumisista päällisin puolin jne. ja kaikki ok.

Nyt vaan ärsyttäää kyseisen ihmisen fb-käytös. On myös parin ystäväni fb-kaveri (ei pyöri näiden kanssa muuten, ainoa yhteys minun kauttani silloin vuonna 1 ja 2). Kommentoi ja tykkäilee näiden päivityksistä, minun ei vahingossakaan, paitsi joskus vääntää jonkun piilovittumaisuuden kommentiksi. Itse olen tähän saakka ihan neutraalilla linjalla välillä kommentoinut juttujaan, mutta nyt riitti. Ärsyttää niin paljon. Selvästi joku on hampaan kolossa, mutta miksi pirussa edes pyysi kaveriksi?

Kehtaanko poistaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksät on historiaa,,ainaki pitäs olla...

Vierailija
2/4 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän on onneksi sivistynyt ja hyväkäytöksinen.

Mitä nyt muistelee chatissa menneitä lempeään sävyyn, eikä se mua kyllä haittaa. Imartelee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä riivaa ja mille tasolle ihmiset oikein taantuvat facebookissa (viittaan tällä myös itseeni, kun ylipäänsä kiinnitän tämmöiseen käytökseen huomiota).

[/quote]

niinpä siksi en ikinä, koskaan mene fb:n uhriksi. Siellä olevat tuttavani muuttuvat käytökseltään muutoinkin omituisiksi ja puhetyylistä tulee loukkaavaa, omahyväistä, ilkeää.

Puhun ystävieni kanssa kasvotusten ja puhelimessa. Sähköpostillakin vain ilmoitusasiat.

Vierailija
4/4 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten naljaillaan paskamaiseen sävyyn ja tykkäillään jostain mun kavereiden päivityksistä yhtä mittaa.

Mikä riivaa ja mille tasolle ihmiset oikein taantuvat facebookissa (viittaan tällä myös itseeni, kun ylipäänsä kiinnitän tämmöiseen käytökseen huomiota).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi