peruin menomme kummilapseni syntymäpäiville
minulla on ollut rankka työviikko loman jälkeen ja olen puolikuollut, joten ilmoitin esteestäni sähköpostitse tänään.
Huomenna olisivat nuo juhlat, harmin paikka tuo väsymykseni... =(
Kommentit (17)
Monikin on väsynyt töiden takia, toi on tosi huono syy. Ei varmasti halua pitää nämä ihmiset yhteyksiä suhun.
Mut oisko tää vaan provo.
Sua ei vaan kiinnosta oma kummilapsesi joten menit sitten helpointa reittiä ja laitoit sähköpostia koska siten sulta ei voida kysellä sen enempää.
Luuseri.
kummilastasi, että olisit vähän säästänyt voimia hänelle tai edes hyvissä ajoin sitten ilmoittanut. Voin vain kuvitella, miten pettynyt tuo kummiaan odottanut lapsi on. Lapsi voi ymmärtää jos on viime hetkellä katkaissut jalkansa, mutta että vain on töistä väsynyt, sitä ei lapsi voi eikä kuulukaan ymmärtää.
Minä en ainakaan lue sähköpostia joka päivä viikonloppuisin, joten en edes tietäisi, että et olisi tulossa, jos olisin emäntä.
Lisäksi (jos kummilapsesi ei olisi ihan pieni), olisi ystävällistä puhua kummilapsesi kanssa puhelimessa ja toivottaa hänelle siten hyvää syntymäpäivää.
ettetkö jaksaisi pohtia palstalaisten kanssa tätäkin ongelmaa?
Harmittavaista sekä kummilapselle että sulle.
Ei kukaan täysjärkinen lähetä sähköpostia tällaisen asian suhteen. Miettikää nyt itse.
Tosin kyllä suomestakin saattaa löytyä niin juntteja ihmisiä että joku saattais näin törkeesti tehdäkin.
vaihdoin juuri uuteen työpaikkaan. Aloitin lomani jälkeen, se tekee rankaksi. Olen pienen lapsen yh....
Kummilapseni täyttää vasta 8v, eiköhän tuon ikäisille kaverit ole tärkeimmässä asemassa kuin aikuisvieraat!?!
että parhaat ystäväni eivät tulleet häihini, koska samana päivänä oli exäni pikkujoulut. Ja sieltä pikkujouluista soittivat, että "nää on tosi tylsät bileet". Ja siis tää oli totta.
Ihmiset on tosi juntteja ja ajattelemattomia.
Voisiko oikeasti olla mahdollista, että joskus ihmisen elämässä on jaksoja ja jopa työpätkiä, jolloin on niin väynyt, ettei vaan jaksa. Kun voimavaroja on oltava omalle perheelle, omille lapsille, ja työhönkin jotain jaksettavaa olisi jäätävä, Silloin on pakko ajatella omaa itseä, omia lapsia, ja oltava niin itsekäs, että jättää jotkut suunnitellut kivatkin menot väliin.
No, ap toimi typerästi kun ilmoitti sähköpostise, eikä soittanut tai laittanut tekstaria edes.
Minun lapseni kummitäti on pyytänyt useasti meitä luokseen kylään. Olen pyytänyt häntä viikonlopun viettoon vuosi sitten esim. ja muistaakseni muulloinkin, kylään lapseni synttäreiden aikaan, mutta hän on sanonut, ettei jaksa; hän on viikot töissä toisella paikkakunnalla ja viettää viikonloput siis perheensä kanssa.
Ei jaksa ajaa enää siitä, meillä on välimatkaa n 400 km. Ymmärrettävää siis.
Sama nainen kuitenkin pyytää, että minä tulisin heille kahden pienen lapsen kanssa, ajaisin tuon saman 400 km yksin kaksi pikkumukulaa kyydissäni.. minulle se ei olekaan rankka tai raskas matka. Olen minäkin töissä, vaikka en yöksi jääkään työpaikkakunnaölle, matkaa kertyy joka pv 120 km.
Ja lapset ja arki siihen päälle. Ei jaksa, ei vaan jaksa.
Kymmeneen vuoteen olet käynyt KERRAN synttäreillä, olisko ollu 5- tai 6-v. toisen kerran olet laittanut synttärilahjan jälkikäteen, kun tyttö täytti 9. Muuten - silkkaa hiljaisuutta.
Tyttö on sulle laittanut joulukortteja, valokuvia, muta kummitäti ei noteeraa.
Kurjaahan se on, jos ei jaksa lähteä lapsen juhliin. Voisithan huomenna soittaa lapselle onnittelusoiton ja toivottavasti muistat lasta muutenkin. Itse olin ainakin aina tosi pettynyt, jos kummini eivät tulleetkaan synttäreilleni (ja tosi usein jättivät tulematta) saatika muistaneet mitenkään, edes synttärikortti olisi ollut kiva.
synttärikutsu. Laita nyt edes tekstari ja mene käymään ensi viikolla tai muulloin lähiaikoina ja vie lahja ja kysele kuulumiset.
kyllä äiditkin jaksavat sulle juhlat järjstää- ovat puolikuolleita tai ei
t- 12 kummia lapsilla
ei tullut mieleen soittaa?